/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Dvd brænder???
Fra : alimak
Vist : 598 gange
100 point
Dato : 06-04-06 10:48

Jeg har en bærbar pc,men det er ikke dvd brænder på den.Jeg har en Samsung TS-H552 dvd brænder som er til stationær pc. Det jeg vil spørge om er om jeg kan bruge en sådan ledning man kan se her:http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=24653186&ListingType=0&ListingSort=1&PageNum=1&Catg=10328
Den er til hardisk men om den kan passe til dvd brænderen, så at jeg kan bruge den til den bærbare med usb stikket?
alimak

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 06-04-06 10:58

Tvivler desværre på det vil virke, tror ikke den kan genkende hardware når det skal være muligt at brænde.

Peter

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 06-04-06 11:20

Umiddelbart kan den også benyttes til CD/DVD iflg. overskriften. Men jeg anbefale dig, at købe en extern Box så din DVD brænder er bedre beskyttet. Alternativt er priserne på externe CD/DVD brændere er kommet ned i et fornuftigt leje.

Nu siger du, at du skal benytte den på en bærbar PC - så skal du huske, om din PC er udstyret med USB 2.0. - Jeg har selv oplevet, at en extern CD/DVD brænder kun kunne brænde CD'er ved tilslutning til USB 1.1, så jeg måtte investere i et USB 2.0 kort til PC'en.

Mvh
Ivan

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 06-04-06 11:22

ja cd og dvd men tror ikke den duer til en brænder...

Men er enig med ibm, køb en boks til den.

peter

Kommentar
Fra : zita30

Dato : 06-04-06 11:26
Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 06-04-06 11:37

sorry retter mit svar fandt lige den direkte forhandler.

Citat
USB til HDD / cd/ dvd / adapter "smart" 187.- DKK

Trykk for større bilde

Koble til eksterne harddisker, cdrom eller lignende til denne smarte USB adapteren - m/strømtilførsel.

Funksjoner:

Kompatibel med Harddisk 3.5" eller 2.5", CD-ROM, CD-RW, COMBO, DVD-ROM, DVD+/-RW DVD-RAM eksternt.
High-Speed opp til 480Mb/s data transfer rate og 52X write speed.
USB Plug & Play
Professional switching adatper, input AC 90V-264V
Kompatibel med både USB2.0 og USB1.1

Inneholder:

1 x USB to IDE adapter
1 x Strømadapter
1 x Strømkabel
1 x Driver CD

Tilstand: ny

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 06-04-06 20:23

Zita30
Jeg tror du har misforstået spørgsmålet.Jeg skal ikke have hardisk eller hardisk boks. Jeg har en dvd brænder, og kan jeg bruge de ledninger til dvd brænder?
alimak

Accepteret svar
Fra : golfhouse

Modtaget 100 point
Dato : 06-04-06 21:27

ja du kan

peter

Kommentar
Fra : zita30

Dato : 06-04-06 21:30

ok ja det må jeg sige
Men de ledninger skulle værer lige så gode som en boks, men jeg ville se om ikke de kunne findes herhjemme det er 100,- i fragt fra Norge

Godkendelse af svar
Fra : alimak

Dato : 07-04-06 12:12

Tak for svaret golfhouse.Jeg har undersøgt med sælger og han siger det går.