/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Problemer med lineal.
Fra : bassenborg
Vist : 510 gange
100 point
Dato : 06-04-06 08:52

Jeg har problemer med min lineal, efter opgradering fra word 2000 til 2003.
Den øverste lineal vises i måleenheden "ch", og den lodrette vises i "lir".
Hvad betyder det, og hvordan får jeg det tilbage til centimeter?

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 06-04-06 09:04

Prøv > fumnktioner > indstillinger > fanen generelt > måleenhed

Kommentar
Fra : kromann01

Dato : 04-10-06 14:34

har samme problem hos en bruger. Måleenheden er sat korrekt op. Fejlen ligger ikke i normal.dot. Når en anden bruger logger på maskinen er fejlen der ikke. Så - det må ligge i noget registreringsdatabase noget tror jeg. Nogen, der har et bud

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 04-10-06 15:02

Luk word ned.
Prøv at gå via stifinder (win+e) til skabeloner og enten slet Normal.dot eller omdøb den eks. Normal2.dot ..............word vil selv lave en frisk ny Normal.dot

C:\Documents and Settings\mit navn\Application Data\Microsoft\Skabeloner

Måske er der en Normal.dot til hver bruger.

Accepteret svar
Fra : kromann01

Modtaget 100 point
Dato : 04-10-06 15:32

Som jeg skrev - ligger fejlen ikke i normal.dotten men et eller andet sted i registreringsdatabasen.

har fundet ud af, at man man løse det ved følgende vba scribt: Options.UseCharacterUnit=False

Lene

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 04-10-06 15:46

OK-

Godkendelse af svar
Fra : bassenborg

Dato : 29-10-06 18:52

Tak for svaret kromann01.