/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
PcAnywhere???
Fra : tbayh
Vist : 568 gange
100 point
Dato : 06-04-06 00:14

PcAnywhere host and remote
Er der nogen som kender dette program? Kan jeg logge på mine venners computer med dette program eller er det fastsat hvilken computer jeg kan fjernstyre?

Kommentar
Fra : transor

Dato : 06-04-06 00:53

Computere som kører remote-programmet kan fjernbetjene en computer som kører host- programmet. Både skrærmbillede, tastaturtryk og musebevægelse bliver overført, så det er langt videre end almindelig fildeling i netværk.

Kommentar
Fra : tbayh

Dato : 06-04-06 08:33

Men hvis jeg køber PcAnywhere host and remote, så kan jeg vel fjernstyre min egen pc fra arbejdet?

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 06-04-06 10:02

hvorfor ikke bruge fjernskrivebord det ligger jo allerede i xp pro.?

højreklik på denne computer, egenskaber inde under fjernforbindelser, dette er minst lige så godt..

Peter

Kommentar
Fra : tbayh

Dato : 06-04-06 10:11

Men her kan du ikke dele filer

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 06-04-06 10:32

bruger msn, så med den nye er der en dele mappe...

jeg har gjort det, at jeg har 2 msn kontoer, så går jeg bare ind på fjern skrivebordet og smidder de filer jeg skal bruge over i mappen og tager dem ned på den anden. eller omvendt

Du kan også gå ind på den du har hjemme og sende en mail til den anden email

Peter

Kommentar
Fra : tbayh

Dato : 06-04-06 10:58

Den nye messinger har jeg ikke og den kan ikke hentes da man skal inviteres..øv

Accepteret svar
Fra : golfhouse

Modtaget 100 point
Dato : 06-04-06 11:06

jeg har ikke flere invitationer tilbage, men kan sende dig filen...

gå ind på www.golfhouse.dk tryk på kontakt så jeg får din mail adresse så mailer jeg den, pakket med zip

Peter

Kommentar
Fra : tbayh

Dato : 06-04-06 11:27

Hermed gjort

Godkendelse af svar
Fra : tbayh

Dato : 06-04-06 11:55

Tak for svaret golfhouse.