/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
En lillebitte CPU-køler
Fra : lyhne1
Vist : 426 gange
100 point
Dato : 05-04-06 22:52

Hejsa

Jeg har nu endelig fået fat sat min low-budget-htpc sammen, næsten som den skal være.

Men jeg mangler en stille cpu køler.
jeg havde en "arctic cooling copper silent tc2" som var helt fantastisk til prisen. Den siger faktisk ingenting...
Men..Nu har jeg fået et smalt kabinet (silverstone lc11) og der kan kun være en cpu-køler incl blæser på maks 7,5 Cm i højden...
En Zalman 700B er desværre lidt for stor i diameter, med mindre jeg fjerner en kabinetblæser, som jeg jo selvfølgelig kan blive nødt til..

Er der nogen af jer der kender sådan en? jeg har kigget en lille smule på edbpriser, men ville jo gerne høre om nogen af jer havde en selv...

Det er en athlonXp 1400+ processor socket A (ja, jeg er klar over den er langsom, men den funker udemærket)

På forhånd tak

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 06-04-06 09:13

Jeg sidder med æsken fra en Iglo 4360 Light og æsken er 7cm tyk.
Blæseren sidder på en Celeron 2.8 og siger ikke ret meget. (jeg har ikke comp. her)
http://ocsipc.hu/content.php?lid=2157

Kommentar
Fra : lyhne1

Dato : 07-04-06 07:58

Hej e.c.
Jamen det lyder da ikke så værst endda.. Dog er det jo ikke ligefrem til en socket A.. Men Du fik mig da til at se på nogle andre kælere fra GlacialTech.. Tror nu det bliver en 2461 light eller 2320

Men det ser da ok ud, det er jo begrænset hvad man kan få, når pladsen er så begrænset...

Lyhne1

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 07-04-06 16:11

>>Men Du fik mig da til at se på nogle andre kølere fra GlacialTech<<
Det var jo også idéen