/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Hjælp til korrektur af hp.
Fra : dvnielsen
Vist : 462 gange
50 point
Dato : 05-04-06 14:07

Jeg har lige lavet en mindre opdatering på min hjemmeside, men er efterhånden ved at stirre mig blind på både tekst og brugervenlighed.

Jeg kunne godt tænke mig at vide om der findes et dansk forum eller lign. hvor man kan få folk til at kigge siden igennem og så måske hjælpe andre med deres sider.

Kan/må man gøre det her på kandu? Hvis ja, hvor på sitet vil være passende.

De venligste hilsner
Daniel V. Nielsen
www.dvnielsen.com

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-04-06 14:13

det kan du da - der skal nok dukke nogen op med gode erfaringer og lign.

synes din side ser dejlig overskuelig og rolig ud personligt

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-04-06 14:15

ps du har et dødt link ( www.waterdeep.dk)

Kommentar
Fra : dvnielsen

Dato : 05-04-06 14:38

Uhh
Takker.

Det var lige netop sådan nogle dummefejl jeg tænkte på

De venligste hilsner
Daniel V. Nielsen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-04-06 14:55

det var så lige blot min nysgerrighed der fandt den - hav tålmodighed - der kommer flere til i løbet af dagen/aftenen

Kommentar
Fra : fdbm

Dato : 05-04-06 15:11

Hej Daniel,

Du har da ikke brug for yderligere ekspertice til at vurdere din HP - for det har du jo klaret ganske flot. Er både nem at manøvrere rundt i og virker overskuelig, lige som jeg synes den er både pæn, sober og indbydende. Og teksterne er da lette at kapere.

Så kald det bare for "færdigt arbejde"!

Mvh. Frank

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-04-06 15:13

enig med fdbm

og et lille ps herfra - der er så mange glamourøse hjemmesider med vild forvirring og alt for mange popups osv - det er dejligt at se en uden

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 05-04-06 15:31

Hej dvnielsen.

Flot og dejlig rolig side

Jeg fandt kun nogle små snedige 'firkanter' som jeg ikke kan se meningen med:

http://www.dvnielsen.com/fncpoker.html

Måske de har en funktion alligevel, det tror jeg nu ikke.
Men rigtig sober og rolig side - enig med de øvrige

Vh Dorthe.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-04-06 15:32

Sitet er pænt og nemt at navigere rundt på.
Men på eksperten.dk under Design - Site vurdering - kan du få hjemmesidedesignere til at vurdere dit site.

//bentjuul

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 05-04-06 15:32

Altså - 'firkanterne' står ude til højre, i teksten - kopi her:

///// og "mande hørme". ??Klubbens hjemmeside kan findes på:

www.fish-n-chips.dk? \\\\\

Mere venlig hilsen Dorthe

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 05-04-06 15:34

Hov - firkanterne kom ikke med i kopien?? Mærkeligt men det kan jeg ikke forklare, de var med, før jeg trykkede 'send'

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-04-06 15:35

godt set vil.du - så langt kom jeg aldrig

Kommentar
Fra : jqb

Dato : 05-04-06 16:39

Rart at se en æstetisk side, der har en enkel navigation og er befriet fra overflødige effekter.

Jeg har fundet nogle stavefejl som jeg tillader mig at gøre opmærksom på. De har alle sammen med sammenskrivninger at gøre. Hvis du vil have det, kan jeg også rette et par kommafejl.

spiller gruppe -> spillergruppe
ferie billeder -> feriebilleder
nytårs aften -> nytårsaften
hygge jazz -> hyggejazz
jazz sangerinde -> jazzsangerinde

Og nogle stykker der involverer (manglende) bindestreg. Disse er bestemt mindre alvorlige:

up-loader -> uploader
PDF filer -> PDF-filer eller pdf-filer
e-post adresse -> e-post-adresse (dette er korrekt, men grimt. Jeg ville nøjes med "e-post").
duo/trio konceptet -> duo-/triokonceptet

Undskyld på forhånd hvis dette er for pedantisk

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 05-04-06 17:37

Jeg kan ikke huske hvordan man undgår spam:
© 2006 Daniel Nielsen <a href=
"mailto:post@dvnielsen.cum">Kontakt mig</a></p>
Men det ser da ud til at din adresse er "åben" for robotter.
(cum er ændret med vilje)

Kommentar
Fra : dvnielsen

Dato : 05-04-06 18:38

Hold da op en masse godt feedback!!!

@ vil.du ... det med firkanterne bekymrer mig en smule... Jeg sidder på en macintosh og har derfor ikke lige pt mulighed for at tjekke det ud på IE, men jeg har prøvet at overholde standarderne, men det vil jeg tjekke op på, tusind tak!

@ jqb ... Rigtigt fedt med rettelserne. Det var en af mine bekymringer. Det er ved at være nogle år siden at jeg havde gramatik og diktat så det er absolut ikke en af mine stærke sider

@ e.c ... Det er helt bevist at jeg ikke har prøvet at skjule min email adresse. Mit webhotel + min spamfilter tager alt hvad der ligner spam og jeg har en lidt gammeldags holdning til at jeg ikke gider at bøje mig for "bøller" der insisterer på at gøre livet surt og besværligt for en der gerne vil i kontakt med mig. Derfor findes både Adresse E-post-adresse () samt telefonnummer frit fremme. Sådan ville jeg præsenterer mig i en telefonbog og sådan vil jeg også på nettet, men lækkert at der er nogen der tænker på det

Jeg takker mange gang for den hjælp jeg har fået, men render ind i et problem med hvordan jeg skal give mine point.
Nogle forslag?

De venligste hilsner
Daniel V. Nielsen
post@dvnielsen.com

Kommentar
Fra : dvnielsen

Dato : 05-04-06 18:46

Ohh og lige til jqb ... Hvis du falder over komma fejl som skærer i øjnene må du meget gerne sende dem til mig. Jeg er nemlig en til tegnsætning (men det er vel åbenlyst)

Endnu en gang tusind tak til alle for den store hjælp...

De venligste hilsner
Daniel V. Nielsen