/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Spil på SE W800i
Fra : mokosk
Vist : 777 gange
100 point
Dato : 05-04-06 11:06

Hejsa.

Jeg har lige købt en SE W800i.

På min pc har jeg nogle spil, som gerne skulle være kompitible på min nye mobil. Men jeg kan ikke regne ud hvordan jeg overfører dem til min mobil.

Jeg har både USB kabel og kortlæser.

Spillene ligger i hver sin mappe på min pc, men jeg kan ikke finde spilbiblioteket på min mobil.

Er der nogen der ved hvad jeg skal gøre?

Mvh
MoKoSk

Accepteret svar
Fra : rene2897

Modtaget 110 point
Dato : 05-04-06 11:49

Du kan ikke se (telefon)spilmappen på din pc.

du skal åbne dit overførselsprogram, så du står i det vindue hvor phone memory er, og så skal du trække spillene (jar. filerne) over i phone memory, så overføres de til telefonen hvorefter den spørger om du vil gemme i spil, dette siger du ok til og så er du klar til at spille.

held og lykke og god fornøjelse.

Godkendelse af svar
Fra : mokosk

Dato : 05-04-06 11:59

Tak for svaret rene2897.

Nu er den i vinkel