/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
BullGuard
Fra : tadeo
Vist : 901 gange
500 point
Dato : 05-04-06 01:37

Jeg har købt dette antivirusprogram, de skriver man kan installere det på 3 comp.
ja det kan man hvis man ikke har ændret sin mail adresse, det har jeg.

Jeg har købt en ny comp., men kan ikke lægge programmet ind grundet min
nye mail adresse, jeg kan kun få en prøve periode på 7 dage, de er gået.

Jeg får mail fra dem jævligt, hvor de anbefaler mig at købe programmet.
Jamen, jeg har jo købt det, men de accepterer ikke min nye mail adresse,
jeg har gjort dem bekendt med min nye adresse.
Det mærkelige er, de sender mail på min nye adresse.

Jeg er blevet godt sur over deres måde at sælge en vare på, jeg vil ikke
anbefale andre at investere i programet fordi, når man starter sin comp op, kommer
den kedelige meddelse, at din comp er muligvis i fare da dit virus program
ikke er slået til eller ikke opdateret, BullGuard melder så lidt senere at nu er en ny
opdatering sket.

Det er frustrende med den måde programmet kører på, og at de ikke har styr på
hvem der lovligt kan bruge det på 3 comp som de lovende priser.

Jeg skrotter progremmet nå det er udløbet på mine andre comp.

Hvad pokker gør man med dette firma?

Jeg vil gerne høre fra andre brugere på Kandu, om oplevelser med dette
virus program?

MVH
Tadeo

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-04-06 01:54

Jeg bruger Bullguard, og kan slet ikke genkende noget af det du skriver, det er et kanon antivirus program, jeg har ikke skiftet mail adresse, så der har jeg ikke nogen erfaring, kan du ikke leve med advarslerne, når du starter, kan du slå det fra, jeg har ikke set advarsler den seneste tid, i sikkerhedscenter har jeg sat BullGuard som antivirus som jeg selv overvåger

Kommentar
Fra : tezt

Dato : 05-04-06 04:16

send dem da en mail med dit problem, sikkert en bagatel der kan løses

Kommentar
Fra : janing

Dato : 05-04-06 05:16

Nu har jeg prøvet både Norton, McAfie og Panda, men var ikke tilfreds, der gik for mange virus igennem deres programmer.

Og nu har jeg fået BullGuard, som virker 100% perfekt på både min og min datters pc, så jeg syntes det var nogle hårde ord, du der bruger om programmet.

Ved selvfølgelig ikke hvad der er sket, da du skiftede til ny mailadresse, men jeg har selv skiftet mail adresse på min pc, mens jeg har haft BullGuard (sendte dem først en lille pæn mail) og det virker da stadig fint hos mig.

Så prøv lige at sende dem en pæn mail igen.

Accepteret svar
Fra : akle

Modtaget 500 point
Dato : 05-04-06 10:36

I går kom jeg tilfældig ind på et link via en anden hj.s., hvor det viste sig det var BullGuard, der scannede min pc vedr. sundhed/effektivitet/stabilitet/snavs og andre dårligdomme. Resultatet var "torden og lyn og dommedag" med kraftig anbefaling om at købe BullGuard programmet.
Nu ved jeg min pc fungerer hurtigt og perfekt, samt ikke er befængt på nogen måde, så jeg skyndte mig hurtigt ud igen. - Bruger Norman, samt flere Spyware programmer, og er fornøjet som det kører nu.
Håber du får en ordning med dit problem og BullGuard.
MVH Akle

Kommentar
Fra : mayday

Dato : 05-04-06 10:56

Din mailadresse er dit brugernavn (username) hos Bullguard, den kan du selv ændre ved at logge ind på din konto i Bullguard med dit brugernavn (altså den oprindelige mailadresse) og ændre til din nye mailadresse - længere er den vist ikke.

Du skal vel ikke skælde Bullguard ud for noget de vel ret beset ikke har nogen indflydelse på (at du ønsker at skifter brugernavn)

Med over 16.000.000 brugere er det vel rimeligt, at de overlader så banale opgaver til brugerne.

Ellers er min erfaring at deres support er helt i top.

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 05-04-06 14:45

Jeg har prøvet at ændre mit brugernavn til min nye mail adresse,
der kommer en besked med, at denne adresse allerede er i brug,
ja det er den for det er min, så går programmet tilbage til min
gamle adresse, den eksisterer ikke længere og kan ikke genoprettes.

Jeg har også prøvet at slette programmet på min gamle pc. og lægge
det ind igen, den går heller ikke, så skal jeg købe det.
Det kører udmærket på den maskine, men med det gamle brugernavn.

Jeg er dårlig til at skrive på engelsk, den vej kan jeg ikke gå.
Hvad gør jeg?

Tadeo

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 05-04-06 17:59

Har du prøvet at ændre dit kodeord.
Jeg havde glemt mit, og i den situation spørger bullguard efter den gældende mailadresse...
Måske kan du få adresseændringen til at virke DEN vej??

Det ville være synd, om du opgav..

Jeg er OSSE en tilfreds Bullguard-bruger. Det passer mig så fint, at programmet tager sig af alt det kedelige med sikkerhed og firewall og opdatering og hvad ved jeg.. --Så får jeg mere tid til de sjovere ting på computeren.
Men det er selvfølgelig en temperamentssag. Der er jo mange, der hellere vil køre med flere forskellige (gratis)programmer, som kræver lidt mere kontrol og initiativ. Og at man husker at køre dem.

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 06-04-06 15:19

hej Birgitta, jeg har prøvet dit forslag, det har jeg skrevet tdligere, som jeg også har
skrevet, så har Bullguard min nye mail adresse, jeg får mail fra dem, når jeg prøver at ændre
mit brugernavn, men så er det at de skriver at adressen allerede er i brug, og igen ja det er den
da det er min nye mail adresse, det er derfor jeg er på herrens mark[/U], jeg har 387 dage mit
abonnement løber i, det er træls.

Lad mig lige tilføje, at jeg købte Bullgard fordi at hele molevitten er i en og samme program,
det er jo rigtig godt.

Hvad hulen gør jeg for at få gang i den på min nye adresse???????

Kommentar
Fra : ommer

Dato : 06-04-06 15:32

Hack programmet.

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 06-04-06 15:41

Jeg har betalt for det ommer, det du foreslår har jeg ikke kendskab til!

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 06-04-06 17:26

Hej, -har du ændret dit brugernavn på din gamle computer??? Jeg syns, du skriver, at programmet kører på den gamle pc med det gamle brugernavn.....
--Du kan ikke have to brugernavne.

Du må først ændre din mailadresse/brugernavn på din gamle pc. Og når det er i orden så kan du prøve at installere på den nye computer.

Jeg har ændret brugernavn uden problemer på min computer, men det var jo på den samme computer, som jeg havde prøveperiode på. ---Men jeg overvejer da at købe en bærbar, som så også skal have BullGuard installeret...
Men hvis du er startet med en prøveperiode....... Hvor har du fået den fra? Er det ikke en dansk forhandler, som du har fået den igennem? (Min fik jeg f.eks. gennem Amitech da jeg købte denneher computer). DE kan måske hjælpe dig... på dansk..

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 06-04-06 20:38

Hej Birgitta
Det er på min gamle comp. jeg har ændret min mailadresse først, det var den jeg startede prøveperioden på, derefter købte jeg Bullgard, fik så lagt de to md. fra prøveperioden på, det var ok.vi kan anvende bruge Bullgard på tre comp.
Jeg vil prøve at oprette en ekstra mailadresse, så prøve at ændre konto navn på den måde på Bullgard, jeg har også en bærbar programmet ligger på med mit gamle konto navn.
Så må jeg se om det kan funke!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-04-06 01:22

Prøv eventuel at spørge i Spywarefri forum http://www.spywarefri.dk/forum/ de forhandler Bullguard og må forventes at yde en form for hjælp, så brugerne er tilfredse, en gang i maj kan du få dansk support til Bullguard http://www.spywarefri.dk/virus.htm#BullGuard det mangler da også bare, Bullguard er et dansk program, og så engelsk support jeg er ikke særlig god til at formulere mig på engelsk, men de gange jeg har forsøgt, har de svaret i et let forståelig sprog, så jeg fik løst mine problemer, og der hurtig hjælp, jeg kan ikke huske om det er inden for en eller to timer de garenterer at svare på spørgsmål

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 07-04-06 06:25

Har med held fået ændret kontonavn med et nyt ( mailadresse), men når jeg vil installere min købte version, får jeg besked på at fjerne den gamle, men den er fjernet, det var den jeg kun fik de 7 dage prøvetid på, et eller andet sted i compen ligger der filrester, men dem kan jeg ikke finde, har prøvet et installere, selv i fejlsikret tilstand, med samme resultat, fjern den gamle installation først.
Jeg har fået et virusprogram med på min nye comp, prøvetid på 60 dage,det hedder eTrust antivirus det er vist beslægtet med BullGuard, samme firma.

Jeg kan nå at vente til den danske support starter i maj.

MVH
Tadeo

Kommentar
Fra : anja5

Dato : 23-04-06 23:28

Det er utroligt nemt:

Skriv til dem på support@bullguard.com og du har problemet løst på få minutter. Det spørgsmål har de fået mange gange. Sikke et spørgsmål tadeo. Jeg er rystet over din uvidenhed. Og det er Danmark 2006, hvor herre .......

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 24-04-06 07:56

Herrejerimias AnjaS, lad mig skære det ud i pap så du måske også kan foestå problemet.
Du har den kedelige vane, som vi mennesker ofte lider at, man læser kun overfladisk hvad
der er skrevet i de spørgsmål der stilles, jeg er lige ved at bruge dinne ord, hvor herre .....
et eller andet.

Jeg er meget dårlig til at skrive på engelsk, har forsøgt, men forgæves.

Bullguard opretter fra 1.maj en dansk support, den afventer jeg.

Jeg takker for dit venlige indlæg, med de nedsættende bemærkninger
om min person, et godt råd til dig, undlad dog at nedgøre mennesker,
ingen er fejlfri, ej heller dig!!!!!!!

MVH.
Tadeo

Godkendelse af svar
Fra : tadeo

Dato : 10-07-06 15:21

Tak for svaret akle.

Jeg fik aldrig programmet til at virke på mine andre comp.

Har droppet det og bruger AVG igen.

Tak for alle kommentarer på mit spørgsmål.

Mvh
Tadeo

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 10-07-06 15:25

det var synd.....

Kommentar
Fra : akle

Dato : 10-07-06 16:10

Det var da så lidt ...!
Mvh Akle