/ Forside/ Karriere / Erhverv / Jura / Spørgsmål
10  jakjoe 2566
miritdk--katten åd min mad
Fra : sofus.dk
Vist : 699 gange
50 point
Dato : 05-04-06 00:49

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 05-04-06 01:02

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 05-04-06 08:00

til scr filer.

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 50 point
Dato : 05-04-06 09:52

Citat
katten åd min mad

haha - så er katten glad

øhh scr filer ???? Orme tiltrækkere såvidt jeg husker ???

ps... lav en kostomlægning med mad den kat absolut ikke kan lide

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 05-04-06 10:05

Sofus, hvad hedder din kat?

Jajaja, jeg er nysgerrig men jeg synes at man efterhånden føler at man kender din kat

Skal vi gætte på dens navn? OK så - jeg får 4 gæt og de lyder:

* Hund
* Mons
* Pjevs
* Sofus

Æw, jeg kan ikke huske om du overhovedet har nævnt nogle steder, om det er en dreng eller en pige, det ville jo gøre gætteriet en smule nemmere

Ved nærmere eftertanke....du har måske også nævnt dens navn et eller andet sted?

Hvis jeg måske har overset det, sender jeg en undskyldning til missen på forhånd, så ryger jeg da ikke ind i en international navnekrise (har hørt at undskyldninger kan forhindre sådan noget).

Ehm...måske er det rigtigt hvad en bruger skrev til mig?....ER jeg måske alligevel lidt præ-senil?
Æw da, og jeg som påstod at det ér jeg..altså præ-senil...men kun i lightudgaven

Mjau fra Dorthe.

PS. Mine to katte hedder.....hmm..måske jeg laver en weekend gætteleg

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-04-06 10:18

kender ikke nogen kat der ikke reagerer på mis - misser osv - så jeg tror den hedder mis

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-04-06 10:24

ps... kender også mange der har en kat der hedder "din forb..... møgkat kadusåkommevæk"

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 05-04-06 21:10

hæhæ ja kært barn..osv.

Du har ret mirit de ragerer faktisk altid på 'mis' - jeg tror det er ssssssslyden
Hmm....måske hedder katten ssssssssssssssssss?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-04-06 22:29

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-04-06 22:30

hvad hedder dine to firbenede venner vil.du ?????

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 06-04-06 00:33

Det ku du li at vide hva ;)

Intet hemmeligt i det - de hedder Milka og Pjevs - Milka efter chokoladen, den lilla, sønen døbte den. Pjevs fordi - sådan hed vores gamle kat der blev 14 år

Ganske enkelt og dejligt

Jeg ville have haft den ene skulle hedde Skod - men det var der mærkeligt nok, ikke stemning for

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 06-04-06 00:35

eeeej, ser lige min uheldige 'tyrkfejl' - ragerer BVADR

Det må være fordi jeg mangler 'e'er på tastaturet

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-04-06 08:55

vil.du - det er da nuser kattenavne

Men at tænke på skod ??? Godt du ikke fik lov

sjovt så mange katte der hedder pjevs egentlig - og som regel passer det på sådan et bette pjevs

Da jeg i sin tid fik sådan en babypels indenfor dørerne synes vi allesammen den lignede den sødeste af alle "gremlings" - du ved filmene - så den fik navnet gizmo - den ligner stadig og er nu 16 år. (siameserpige)

HVOR er sofus.dk nu henne ????? (rystevenligtpåhovedetsmiley her)

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 06-04-06 11:44

16 år mirit???

Kors i hytten hvor er det flot

Jamen så er Gizmo jo en lige så stor del af Jeres liv og familie som vores gamle Pjevs var. Ungerne kunne ikke huske et liv uden hende og vi kunne allesammen kommunikere med hende, vi forstod hvad hun mente/ville når hun gjorde ting og hun forstod vores ord og mange gange endda vort blik. Det var en fantastisk oplevelse at få lov at elske hende i så mange år, hun var født i vores stue

De sidste dage hun levede var hun meget syg men uden smerter, det var selvfølgelig nyrerne som det desværre er for mange katte - men hun fik en værdig afsked med dette liv - det gik præcis som det skulle.

De to små nye er i april 2 år gamle og et par værre spradebasser, søstre men forskellige som nat og dag og den ene lys, den anden mørk. Vi sammenligner ikke med gamle Pjevs, det ville ikke være fair, de er dejlige begge to og er selvfølgelig fuldgyldige medlemmer i familien. De bestemmer IKKE alt...men sådan næsten

Alle dyr er dejlige og fortjener det bedste. Jeg bliver fuldstændig vanvittig når jeg ser eller hører om dyr der ikke behandles ordentligt - og kan (nogle gange : desværre) ikke holde mund hvis jeg er vidne til noget skidt omkring dyr.

Giv Gizmo en gang mavenus fra mig

Og ja - hvor er Sofus da henne *enlånerystevenligtpåhovedetsmiley*

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-04-06 12:39

jojo vil.du - den firbenede pels her dominerer på lige fod med mig

Jeg bliver også helt ude af mig selv over dyr der har det skidt - det er ikke til at bære

det med at dyr og mennesker forstår hinanden - jamen det er jo bare sådan

Gizmo snakker - det gør siamesere i den grad - og synger ski også (passer fint med den gremling) - fremmede kigger ofte helt paf på hende og derpå kigger de på mig - for de hører faktisk de små lyde der ikke er til at tage fejl af ( mad - mor - ud (uii) - hmm osv) - ganske sjovt

Beklager - pelsen med fire ben kan ikke fordrage at blive nusset på maven før sengetid - men giv dine to en omgang så

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 06-04-06 12:52

Utroligt at din misser snakker - det ville jeg da ønske at mine gjorde selvom jeg er sikker på at de både ville bande og det der er værre, de små bisser

Jep, jeg giver så mine en omgang mavenus, det er det bedste de ved, de ruller rundt som vanvittige og savler og spinder og lukker øjnene så man næsten får kvalme

Og ja, selvfølgelig forstår vi hinanden, dyrene og vi mennesker!

Nå - nu er jeg ude

Godkendelse af svar
Fra : sofus.dk

Dato : 13-04-06 17:58

SCR fil, det var en screensaver fil jeg lavede, i en brandert, og kan afinstalleres lige så hurtigt, i tilføj/fjern.

Og min kat hedder missi/mis/pigen- eller hvad den ellers, lige gider at reagere på.
Når jeg kalder på katten, er det med en meget HØJ fløjtetone, der går næsten over i det uhørlige...går jeg ud fra, og så KOMMER katten, som var der madtid/MUS.

Giver aldrig mine katte navn, det må de selv finde ud af.

Og min kat skal have den mad den kan lide, og lidt mere.
Men lige som jeg kan huske, VAR SNAKKEN; HUMMERHALER og jeg havde JO kun købt krappehaler, og det ville katten SGU ikke kendes ved.
Men det ville musene, som mis eftertiden har slæpt levende med hjem

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 13-04-06 18:02

Så hun burde jo egentlig hedde MØGKATTEN.
Når jeg skal have alt bøvlet med at fange hendes,,,EGEN NATMAD.
Men hun sidder og guffer min mad i sig.
Og sidder ligeså uskyldigt,,,,,,det LÅ DER BARE.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-04-06 10:37

ja den med at maden jo bare lige "lå der" - den stakkels kat ved jo ikke den ikke må når du giver den lov -

ps... er du ude om natten og fange mus med katten ???

fløjtelyd - hmm - katten tror vel den hedder piiiiift så