/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
dvd til movie maker redigering
Fra : minnam
Vist : 375 gange
200 point
Dato : 04-04-06 21:03

jeg forsøger at åbne en mini dvd til redigering i movie maker,
hvilket ikke kan lade sige gøre. Det har sikkert noget med formattet
at gøre.. jeg har forsøgt at konvertere
dvd`en (video_ts) filen til et andet format så jeg kan hente den
ind i movie maker men det fungerer ikke. hvad gør jeg ??
Jeg har ingen problemer med at hente avi eller mpg filer ind og
redigere i dem.

Jeg ønsker at redigere en ca. 20 min. mini dvd film til en ca. 1 min.
kort film som kan lægges ind på en hjemmeside.. i et format
som de fleste kan se... fx. i en lav og høj kvalitet.

Jeg har forsøgt at konvertere dvd filmen til fx avi med nogle freeware
programmer på nettet, så jeg kan hente filmen ind i movie maker,
men det fungerer ikke.

På forhånd tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 04-04-06 21:54

Tror ikke du får bedre svar om du setter ind spørgsmålet 3 gange.
alimak

Annuller spørgsmålet
Fra : minnam

Dato : 04-04-06 22:00

jeg har ved en fejl gentaget spørgsmålet flere gange...