/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
det GAMLE wolfenstein...hvor?
Fra : solling
Vist : 1112 gange
50 point
Dato : 04-04-06 20:52

er der ikke nogen der ved hvor jeg kan downloade det GAMLE wolfenstein spil gratis.........
hjælp hjælp hjælp

Kommentar
Fra : Zwekja

Dato : 04-04-06 20:54

uha det er en svær en... jeg har det liggende her på en kæmpestor disket af 19 kvadrat meter
til DOS :D ...

Kommentar
Fra : michaelsp

Dato : 04-04-06 21:16

Hej

Det oprindelige Wolfenstein kan downloades gratis her:

Beskrivelse: http://www.reloaded.org/game.php?GameID=24
Spil: http://www.reloaded.org/redirect.php?GID=24

Versionen efter, nemlig Wolfenstein 3D, skal man fortsat betale for. Det kan du gøre her:
http://store.yahoo.com/3drealms/wolfenstein3d.html

God fornøjelse.
MichaelSP

Kommentar
Fra : michaelsp

Dato : 04-04-06 21:19

hey....

Jeg fandt den sørme her: http://www.downloadcentral.dk/download.php?fileid=183
Den er vist ikke helt stueren, men det er vel op til din samvittighed

Bedre fornøjelse
MichaelSP

Kommentar
Fra : solling

Dato : 04-04-06 21:43

øv øv øv jeg har prøvet på download centralen .... men når jeg har downloaded det kam min pc ikke åbne det.... der kommer bare denne side frem

"
Windows has the following information about this file type. This page will help you find software needed to open your file.

File Type: Unknown

Description: Windows does not recognize this file type.

The following Web sites have a comprehensive list of file extensions. You might be able to find information about this file type there:
CKNOW.COM

Have questions? See these Frequently Asked Questions.

--------------------------------------------------------------------------------
Copyright (c)2001 Microsoft Corporation. All rights reserved. Terms of Use | Disability/accessibility | Privacy Statement

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 04-04-06 21:43

Kommentar
Fra : solling

Dato : 04-04-06 21:45

hmmm der er ingen af dem der virker for mig ??????? kan i komme ind og spille ????

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 04-04-06 22:02

Lad være,den kommer til at fylde 19 kvm,har lige prøvet og slettet!!!!

Kommentar
Fra : solling

Dato : 04-04-06 22:09

øv øv øv jamen jeg VIL spille det......... det ligger i sådan nogle zipfiler... øhh tror jeg det nok det hedder..... skal de ikke "samles" på en eller anden måde... hvordan gør man det

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 04-04-06 22:15

Køb den på genbrug
Husk en papkasse

Kommentar
Fra : solling

Dato : 04-04-06 22:20

hmmm dårligt svar

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 04-04-06 22:37

Du opretter en tom mappe på feks. skrivebordet, smider dine download derind, højreklikker på filen derinde, og trækker lidt til siden inde i mappen, og vælger pak ud her.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : annfriis

Dato : 04-04-06 23:24

Du kan finden den her Solling
http://www.abandonia.com/index2.php
Den er under kategorien "The Crypt"
/Ann

Accepteret svar
Fra : michaelsp

Modtaget 50 point
Dato : 05-04-06 00:42

Annfriis: Dit link leder Solling nøjagtigt det samme sted, som jeg skrev i mit første link, og der koster det 15$ at få lov at downloade.

Men når det første gratis download ikke virkede, så prøv en af disse:

ftp://ftp.3drealms.com/share/1wolf14.zip
(nærmere kilden kommer man næsten ikke, men vist desværre kun én demobane)

http://www.flashback-aw.net/dl.php?s=w&f=wolfenstein_3d_mortal_kombat_edition.zip&ID=12
(Specialudgave med figurer fra mortal kombat)

http://www.answers.com/main/ntquery?method=4&dsid=2222&dekey=Wolfenstein+3D&curtab=2222_1&linktext=Wolfenstein%203D
(God side med baggrund og mange links til baner, editor m.m.. i bunden af siden)

Mvh. MichaelSP

Kommentar
Fra : annfriis

Dato : 05-04-06 02:13

michaelsp
Det forstår jeg ikke - spiller ikke selv Wolfenstein, men prøvede lige at hente den, hvilket jeg kunne uden besvær og penge
/Ann

Kommentar
Fra : annfriis

Dato : 05-04-06 02:22

Michaelsp
Spiller ikke selv Wolfenstein - men har lige prøvet at hente det - og det var gratis
/Ann

Kommentar
Fra : annfriis

Dato : 05-04-06 02:23

ups - troede ikke første kommentar var sendt - sorry

Kommentar
Fra : michaelsp

Dato : 05-04-06 08:10

Hej Annfriis m.fl.

I mit første indlæg angav jeg links til to versioner af 'Wolfenstein', nemlig til det oprindelige 'Castle Wolfenstein' i 2D fra 1983 og så den version, som de fleste kender som det gode gamle Wolfenstein - nemlig Wolfenstein 3D fra 1993.

Den første og mindre kendte version kan downloades gratis på:
http://www.reloaded.org/game.php?GameID=24

Den anden version findes i en gratis demoversion (med begrænset antal baner):
ftp://ftp.3drealms.com/share/1wolf14.zip

Eller den officielle fulde betalingsversion til 15$:
http://store.yahoo.com/3drealms/wolfenstein3d.html

Så får I ikke mere for den 50øre.

Mvh. MichaelSP

Kommentar
Fra : michaelveilehansen

Dato : 06-04-06 07:58

jeg har lige hentet det ned fra limewire og det virker fint

Kommentar
Fra : solling

Dato : 06-04-06 09:45

hvor er det limewire.....?????
er det noget med at man ikke kan spille gamle spil på windows xp?

Godkendelse af svar
Fra : solling

Dato : 19-04-06 14:20

Tak for svaret michaelsp.