/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
køb af printer,hvilken
Fra : nejrup
Vist : 1337 gange
50 point
Dato : 04-04-06 18:45

er Brother DCP 315CN en ok printer,hvad er forskellen på 310 og 315 cn.
er med netværk,er det ikke billigt ca. 700 kr.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 04-04-06 19:58

Det ser da ud til at den er ok især da til den pris. Om den er billig i drift ved jeg ikke.
Jeg kan ikke finde ud af forskellen, jeg tror bare at 315 er en opdatering og så er den faktisk billigere. 778,- der er da billigt

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 04-04-06 20:38

Husk at kikke på forbruget af farvepatroner...
I Cannons printere kan man skifte farverne én af gangen...
Jeg ved ikke, om man kan det samme med Brothers?

Jeg har selv en Cannon Pixma ip 4000. Rigtig god til fotos, og altså økonomisk med farve.. Hvis man f.eks. laver mange billeder med rødt, så behøver man ikke at skifte alle farver, når den røde slipper op.
Og så synes jeg, den er pæn... --Og nem at betjene.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 04-04-06 22:51

Ja, den mest sælgende og populære er: Canon PIXMA IP4200 til 669kr
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : nejrup

Dato : 05-04-06 09:25

multi funktions printer.fin størelse,ingen lodret bakke for papir.

Mulighed for PC-tilslutning: Ja

Netværksprotokoller: TCP/IP, NetBEUI

PC-forbindelse: Ethernet 10 Base-T/100 Base-TX, USB (det må være så den kan kobles direkte til en router)

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 05-04-06 17:03

Jamen så opfylder Brother DCP 315CN jo dine ønsker.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 06-04-06 22:23

Jeps det er en netværksprinter og derfor siger jeg også 778,- det er da billigt. Blæk økonomien ved jeg ikke om den er billig men det finder du vel ud af.

Kommentar
Fra : bog

Dato : 14-04-06 00:44

Brother er os med 4 seperate patroner
jeg ved dog ikke med printhovdet om det er indbygget eller løs

Priserne er 53kr for farve og 112kr for den sorte
lidt mindre for uorginal

Priserne på orginal blækkken er ca den samme som Canon

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 14-04-06 08:19

Efter indlæg fra bog er der vel ikke så megen betænkning, da det jo er billig blæk økonomi, så hvis det var mig der skulle inverstere i en ny kunne jeg da godt finde på at købe den.