/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Hvordan laver man en ekstern?
Fra : tbayh
Vist : 498 gange
100 point
Dato : 04-04-06 12:56

Jeg så engang i et blad at man kunne lave en eksterne harddisk selv, så det ikke blev så dyrt. Hvad skal man bruge så man kan få en fuld funktionsdygtig ekstern harddisk?

Kommentar
Fra : lawitt

Dato : 04-04-06 13:05
Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 110 point
Dato : 04-04-06 13:34
Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 04-04-06 19:22

som du kan se i tedds link er der alt hvad du behøver + den harddisk du vil købe til at proppe i boksen. Du kan finde lignende bokse hvis du søger på nettet, men det førstnævnte er meget fin.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 04-04-06 19:43

Når du så har monteret din harddisk.
Start comp.
Sæt USB stikket i.
Tænd for strømmen til din nye harddisk.
Nu vil du høre en summen når din HD starter op.
Kig så ind på dette link.
http://tips.bsjh.dk/diskhaandtering/ ..................og kig på "opret partition"
Er du i tvivl om noget så bare spørg.

Godkendelse af svar
Fra : tbayh

Dato : 05-04-06 08:20

Tak for svaret tedd og jer andre. Man kan desværre ikke give jer alle point i dette system.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 05-04-06 16:49

Det er da heller ikke det der er vigtigst. Det vigtigste er at du fik et svar du kunne bruge og hvem der så fik point er ligegyldigt. Held og lykke med dit "projekt