/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
mp3
Fra : ligeham
Vist : 506 gange
100 point
Dato : 04-04-06 10:59

Hej med jer.
Jeg har en masse musik på itunes som jeg har overført via mine egne cder og vi snakker om rigtig rigtig mange. og nu vil jeg gerne gøre dem til mp3 filer og så få dem over på cder så de ikke fylder så meget. eller er der et program jeg kan bruge det gør ikke noget hvis det er på dansk.

MVH ligeham

Kommentar
Fra : amandaKanDu

Dato : 04-04-06 12:12

Jeg bruger Music Match Jukebox til det hele. Fik den da jeg købte min mp3 afspiller.

Du kan hente den her: http://www.musicmatch.com/download/plus/jukebox_ext_intro.htm?os=pc&mode=input&BTD=1&DID=999991574&OEM=CJJ&AID=5676440&PID=187966&SID=M2AG1a0005_4%2F4%2F2006

hilsen amanda

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 04-04-06 12:30
Kommentar
Fra : transor

Dato : 04-04-06 12:39

Du skulle have konverteret dem til MP3 direkte fra cd erne , inden du placerde dem under itunes.

Det er nok en omer.

Accepteret svar
Fra : jangchr

Modtaget 100 point
Dato : 04-04-06 13:07

Itunes ligger musik ned som AAC-files,så denne her skulle kunne lave dem om til mp3

Den kan lave om i følgende formater

Mp3 to Ogg, Mp3 to Wma, Mp3 to AAC, Mp3 to Wav

WAV to Mp3, Wav to Ogg, Wav to AAC, Wav to Wma

Wma to Mp3, Wma to Ogg, Wma to AAC, Wma to Wav

Ogg to Mp3, Ogg to Wma, Ogg to AAC, Ogg to Wav

AAC to Mp3, AAC to Wma, AAC to Ogg, AAC to Wav

Og så er programmet gratis
http://www.softpedia.com/get/Multimedia/Audio/Audio-Convertors/Free-Mp3-Wma-Converter.shtml

Kommentar
Fra : amandaKanDu

Dato : 04-04-06 13:51

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 04-04-06 14:09

Citat
:-D

Hvad er der sjov sjov ved det??????????

Kommentar
Fra : Zwekja

Dato : 04-04-06 17:05

www.google.dk --> Cd ripper

Godkendelse af svar
Fra : ligeham

Dato : 05-04-06 09:06

Tak for svaret jangchr. kan du hjælpe mig nu fik jeg lavet en fejl jeg kom til at konsolideret mit bibliotek
og jeg kunne høre der skete en hel masse hvordan for jeg fjernet det igen så det ikke ligger og gemmer sig og fylder tak for hjælpen detvargodt@sol.dk