/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
gamle venner
Fra : aasenissum
Vist : 612 gange
100 point
Dato : 04-04-06 10:46

gør det nu. de venner, som betød noget for dig, og som du tit har tænkt på. find frem til dem og genoptag forbindelsen.
jeg har i årevis søgt min bedste veninde i skolen ( 50 år uha en menneskealder siden). nogle kvinder skifter navn, og det er bisset!!
i går fik jeg brev med posten fra hende. hun nærmest opgivet at finde mig, men havde ved et tilfælde fundet mig på nettet. jeg er nærmest ved at kvæles af "gladhed" og lykke.
at finde et menneske og genopleve barndommen sammen med - kan du huske...

hver eneste dag skubber dig nærmere hen til den sidste siddeplads på bænken, så det er nu!
især når vi tager hannemosterens glade forårsbudskab alvorligt, lyset stråler os i møde.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 04-04-06 10:53

Aase, jeg ved lige præcis, hvad du mener!! Jeg har netop i disse minutter fået kontakt til en god gammel veninde.
Jeg fandt hendes gamle e-mail adresse og som forsøg tilføjede hende som kontaktperson i Messenger. Dette er flere måneder siden...Og for ca. fem minutter siden dukkede hun op...

Hvor er det dog skæppeskønt!!

Vaxen

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 110 point
Dato : 04-04-06 11:16

Gå altid tilbage til en fuser!

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 04-04-06 11:30

Her er lidt hjælp at hente (hvis de får den i luften igen)

http://venner.jubii.dk/

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 04-04-06 11:39

Åse og vaxen - dét glæder mig at høre!!!

Jeg tror på, hvis man virkelig føler, at dét her, er det rigtige at satse på, sender man "signaler" til omverdenen og søgningen er allerede i gang.

Kommentar
Fra : Zwekja

Dato : 04-04-06 13:24

... også er der jo folk som mig >_<..

Jeg brugte 2½ år på at finde min gamle klasse kamerat som skiftede skole fra fyn til jylland i sin tid... han findes simpelhent ikke!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 04-04-06 16:48

Jamen, Zwekja - det lyder utroligt.

Men selv i det mest tætte net, kan der være et lille bitte hul...

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 06-04-06 19:49

lige en afsluttende bemærkning: man kan osse søge på www.gamle-venner.dk

Godkendelse af svar
Fra : aasenissum

Dato : 06-04-06 19:52

Tak for svaret tedd. din humor fornægter sig ikke, derfor...

kortoververden burde måske, men som der skrevet står, hvis de får den i gang igen.