/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Gode RPG-games ?
Fra : ZappaX
Vist : 344 gange
20 point
Dato : 30-11-02 15:40

Hejsa jeg leder efter et rigtigt godt RPG-spil over internettet, jeg synes at spil som EQ og dark age of camelot er for ensartede og kedelige, hvad er der ellers på markedet ? Der var vist noget med et Starwars RPG, nogen der ved noget ?

Hvis I har et forslag til må I meget gerne skrive !

-Takker
MVH. ZAPPAX

Kommentar
Fra : bente64

Dato : 01-12-02 09:44

Her kan du spille starwars RPG og der er også andre spil på siden:
http://www.roleplayinggames.net/cgi-bin/starwars.cgi

MVH. Bente

Kommentar
Fra : Twenye

Dato : 03-12-02 23:47

EverQuest er er fedt spil, men kan dog godt forstå at man kan blive træt af det. Har selv haft nogle pauser, men sys da klart det er bedre end DAoC. Men hva med Never winter nights, eller hvordan det nu staves?

Twenye

Kommentar
Fra : Naut

Dato : 08-12-02 18:31

Hej Zappax

NWN (Newer WinterNight) er et formidabelt pil, men det kræver selvfølgelig at du er til "fortidsspil" og ikke fremtid. Det fede ved det, er at der er mange små missioner i hovedhistorien, og disse små missioner behøver man ikke at tage.

En anden ting er også, at det ikke kun er hack`n`slash, men at man rent faktisk skal bruge hovedet.

\Naut

Kommentar
Fra : jackaske

Dato : 10-01-04 23:18

der er fx.: The elder Scrolls 3: Morrowind FEDT!
Gothic 2

Kommentar
Fra : Loz

Dato : 29-01-04 22:39

Hey hey...... Er i helt væk.. de bedste Rollespil der eksistere til PC er da Baldurs Gate Spillene!!! Samtlige spil er simpelthen geinale, fantastiske historier og et gameplay der aldrig gør det kedeligt.. Det er de perfekte spil! Planescape: Torment er også et rigtigt godt spil, man skal lige komme igennem den kedelige start, men så tager historien sgu også fat.. Genial streg! Som sagt.. The Elderscrolls er også rigtige gode spil! Daggerfall og Morrowind er fucking geniale grafik og gampeplaymæssigt... Mit indslag! :)

Kommentar
Fra : Solmyr

Dato : 21-11-04 01:46

Har du prøvet at mudde..
Jeg RPG'er på noget der hedder austin, hvilket jeg synes er ganske glimrende....
Her er der også en del EQ'ere der kommer ind.
Der er meget stor forskel fra EQ og til det at mudde, da mud er skrift og kun skrift.. ingen billeder overhovedet, der er forskellige guilds og alt foregår på engelsk, dog kan man jo bruge tells og channels til det man nu vil, men da det kun er 60 % af spillerne der er danske, så foregår snakken jo på engelsk, så andre kan være med.

Du kan jo prøve det, dog kun via telnet http://www.austinmud.com og så er der et link i det øverste brev på siden .. men man kan få clients med farver, skal lige siges at man kan spille med op til 4 chars pr spiller af gangen.

Venlig hilsen
Rune