/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Begrænsninger på cpi oliver
Fra : sort78
Vist : 1056 gange
129 point
Dato : 03-04-06 23:27

Jeg har CPI Oliver 45 med en euro 2 moter.
Er den nogle der kan fortælle mig hvilke begrænsninger der lavet på denne scooter. Jeg ved der er "skiven" men hvad med forrøret og dyser? Er der evt. ved andre?
Håber jeg få nogle svar

Sort78

Kommentar
Fra : 10.Totti

Dato : 04-04-06 10:44

Mener bare det er forrøret og så skiven.. Og så er der self fløjten i luftfiltert..og der sidder en 56dyse i den..og det jo helt fint så længe den er std..men sætter du andet forrør på så må du hellere skifte dysen

Kommentar
Fra : sort78

Dato : 04-04-06 12:30

Er du sikker på der er begrænsning i forrøret på en 45 ?! Vil jeg få noget ud af at sætte et andet forrør på?

Kommentar
Fra : 10.Totti

Dato : 04-04-06 22:25

Yep det er et tynd forrør..køb et andet....

Havde engang en popcorn hvor jeg pillede skiven og satte et andet forrør på..den gik 65km/t

Kommentar
Fra : sort78

Dato : 05-04-06 11:35

Var det en 45? Om dysede du den ikke?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-04-06 15:23

Hvis det er en 45'er mener jeg ikke at der er nogen begrænsninger på forrøret. Skil Variometret ad og fjern Skiven, så har du rigeligt fart. Det er selvf. ikke tilladt at køre med den på offentlig vej uden at få den omregistreret, men det ved du sikkert godt.

Kommentar
Fra : Bml

Dato : 10-04-06 22:10

Der sidder da et 45'er forrør på CPI modellen 45. Men du kan jo stadigvæk få et billigt 70'er forrør til 189,- på speed-up.dk

Satte det på min og så gik den 65-70km/t

Kommentar
Fra : Bml

Dato : 17-04-06 00:16

Skal lige siges at jeg skiftede dysen til #64

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-05-06 02:27

Hvorfor lukker du ikke dette spørgsmål:

http://www.kandu.dk/Spg79316.aspx

Ved du ikke hvordan man lukker et spørgsmål?

Kom nu igang Knægt! Hvor svært kan det være?

Du har stillet 2 spørgsmål, og HAR fået hjælp.

M.v.h. AJ