/ Forside/ Interesser / Dyr / Heste / Spørgsmål
10  jannie73 328
Hvor er Kanok? Stine Damkær?
Fra : ise.jensen
Vist : 763 gange
200 point
Dato : 03-04-06 14:03

Hej!
Point til den der kan skaffe mig kontakt til Stine Damkær, der ejer/rider ponyen Kanok. De er tilknyttet OHR (odsherred rideklub)

Jeg efterlyser min gamle pony, som jeg solgte tilbage i 1998.

http://www.heste-nettet.dk/forum/7/91455/91455/

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 03-04-06 14:13

Kan Odsherred Rideklub ikke hjælpe dig http://www.ohr-d4.dk/

Kommentar
Fra : ise.jensen

Dato : 03-04-06 14:37

De har en adresse på en Stine Damkær... men kan ikke sige om det er hende der ejer Kanok nu...
jeg vil ikke bare sende et brev til nogen, som måske er de "forkerte", og hun er måske slet ikke interesseret i at jeg kontakter hende.

Det ville være super, om der var nogen der kendte Stine, vidste at det var "den rigtige", og som kunne sige god for at jeg måtte kontakte hende. Eller hvis hun hellere vil kontakte mig...

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 03-04-06 14:46

Grunden til mit ovenstående forslag er, at der under
Citat
PONY DRESSURCHAMPIONAT 2005
som nr. 28 er nævnt en Stine Damkær.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 03-04-06 14:49

Jeg tror nu ikke, du behøver at være så bange for at sende hende et brev... Det er jo "kun" en pony
Hvis hun ikke vil svare, kan hun jo bare lade være...

Det er en af de ting, som udlændinge, der kommer til DK beskriver om os - en helt fantastisk berøringsangst.... Vi vil jo nødig forstyrre eller genere...

Ingen grund til den slags - hvis du vil hende noget, så skriv.. Hun er den nærmeste kilde så kom ud over det. De skulle ikke være nødvendigt at få andres bekræftelse

Held og lykke med søgningen

Vaxen

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 03-04-06 14:50

Og alle de bogstaver, som enten mangler eller er byttet rundt i mit indlæg, må frit indsættes

Beklager sjuskefejlene

Vaxen

Kommentar
Fra : ise.jensen

Dato : 04-04-06 09:56

hej vaxen

hvor ved du fra at jeg ikke er udlænding ?

Det kan godt være at det kun er en pony, men skal jeg skrive et brev, bliver det et brev hvor jeg personligt åbner mig op, slækker på mine egne facader, og lukker en fremmed ind i min lille verden...
og viser det sig, at det er den "forkerte", der intet har med Kanok at gøre (fik addressen af OHR, men de vidste ikke om de ejede Kanok), har jeg åbnet op for nogen der var sagen uvedkommende...

håber du forstår mig...

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 04-04-06 10:09

Det ved jeg jo, på grund af den berøringsangst, som jo er så typisk for danskere

Spøg til side..

Jeg er kommet i tvivl om, hvad det er, du vil. Jeg tænker lidt på, hvorfor det er nødvendigt at krænge de store følelser ud for at finde din gamle pony? Hvad er det, der gør, at det er nødvendigt for denne Stine Damkær - eller hvem, der nu har forbindelse til hesten, har brug for at høre om dine følelser. Eller om det er dig, der har brug for, at få en modtager til dine følelser og så derfor må inddrage et ganske fremmed menneske.

Hvis dit motiv er, at finde hesten, så synes jeg du skal skrive et ganske almindeligt brev til hende, og spørge om, hvor hesten kom hen efter den var hos hende.

Hvis dit motiv er, at komme af med dine følelser, så ville jeg absolut ikke bringe fremmede mennesker ind i sagen. Her kan jeg meget godt forstå din forbeholdenhed, da det ligefrem kan virke krænkende på nogen, at blive involveret ufrivilligt i et andet menneskes privatliv.

Jeg ved ikke, om du kan forklare tingene nærmere? Hvis du synes det er for personligt, så er du velkommen til at lægge den som privat besked .

Vaxen

Annuller spørgsmålet
Fra : ise.jensen

Dato : 04-04-06 10:42

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål