/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
deling af billeder på google?
Fra : ise.jensen
Vist : 569 gange
100 point
Dato : 03-04-06 13:50

Håber at jeg har placeret spørgsmålet korrekt, ellers må I tilgive mig...

hvordan gør jeg mine billeder "tilgængelige" for googles billed search?
Jeg har dem placeret på www.photobucket.com

Kommentar
Fra : Zwekja

Dato : 03-04-06 13:51

hmm det der sker når du øger på google er følgende:

du skriver f.eks: haha
Og google søger lige hele nettet for samtlige billedefiler hvor sætningen "HAHA" Indgår.

Du skal ikke uploade dine billeder til googles side eller lign. google finder dem selv når der bliver søgt på det de hedder ...

Kommentar
Fra : ise.jensen

Dato : 03-04-06 13:56

jeg har prøvet at kalde mine billeder noget helt specifikt, men de dukker ikke op, selv om jeg søger på det nøjagtige fil-navn...

Kommentar
Fra : Zwekja

Dato : 03-04-06 14:26

okay.. men det er sådan google virker, jeg har fået google til at finde min hjemmeside og mine billeder engang da kørte en hjemmeside...

Kommentar
Fra : ise.jensen

Dato : 03-04-06 14:38

har prøvet nu at tilmelde min uhrl side til google. Så må vi se om det virker (der kunne gå op til 4 uger)

Kommentar
Fra : renekure

Dato : 03-04-06 14:41

Hej
Google arbejde sig løbende igennem nettet, og på et eller andet tidspunkt vil den også komme forbi dine billeder og indexere dem. Men det kan tage en rum tid. Men husk at billedernes filnavn skal være sigende. Et billede der f.eks. hedder pict3492.jpg vil aldrig dukke op i google´s index.

Mvh René
www.xfoto.dk

Kommentar
Fra : ise.jensen

Dato : 04-04-06 10:00

Hej René

Citat
jeg har prøvet at kalde mine billeder noget helt specifikt, men de dukker ikke op, selv om jeg søger på det nøjagtige fil-navn...

jow jow, det har jeg prøvet...

har nu tilmeldt min uhrl (fra min side hos photobucket.com, hvor billederne ligger), de siger at der kan gå op til 4 uger...