/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Login-logoff-login-logoff....
Fra : gozimza
Vist : 432 gange
50 point
Dato : 03-04-06 13:26

Hej allesammen.

Har lige et lille spørgsmål til jer, mellem hvert svar jeg får på et evt spørgsmål eller lignende er jeg nødt til at logge ud og ind igen for at siden bliver opdateret...hvad er den nu af?det gør det jo lidt irreterende at skulle skrive sammen med en når der opstår et problem....er der nogen der kender noget til det?

Med venlig hilsen

Mikkel/gozimza

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-04-06 13:29

Du kan opdatere siden ved at klikke på seneste indlæg.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-04-06 13:36

har du evt. installeret empty temp folders og sat den til at tømme for eks hvert 5 minut ????

Kommentar
Fra : gozimza

Dato : 03-04-06 13:45

Hej meritdk. jeg har Ccleaner,men om den tømmer hvert 5 min ved jeg ikke...kan den det?
ellers ved jeg ikke hvad du mener...

Kommentar
Fra : dova

Dato : 03-04-06 14:36

Ja, det er lidt irriterende, at siden ikke automatisk opdaterer på seneste indlæg, det gjorde det før Kandu blev lavet om.

Men du kan altid bare gå op og trykke på opdater, eller også klikke ud på hovedsiden og så tilbage på seneste indlæg.
det er ikke nødvendigt at logge af hver gang..

mvh dova

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-04-06 14:36

det kan faktisk godt være den er sat til at slette cookies med intervaller - prøv at kigge i din opsætning af den.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-04-06 14:38
Kommentar
Fra : helge.t

Dato : 03-04-06 22:51

Jeg bruger F5...