/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
problemer med w800i
Fra : CCjunior
Vist : 578 gange
100 point
Dato : 02-04-06 22:37

Jeg har ændret opsætningen i kameraet så den gemmer på memmory stick. nu kan jeg ikke finde billederne igen. hverken på telefonen eller når jeg kobler telefonen på computeren. nogen der har nogen ideer om hvor dælen de billeder er blevet af.

og så et standart spørgsmål. er der nogen gode sider med lyde. f.eks Dolf
Junior

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 03-04-06 08:39

Har du også kigget på memory sticken via din PC?

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 03-04-06 09:32

billederne ligger i diccm tro nok det heder det og i menuen der heder pic har du problemer kan jeg sende dig en vejledning så det er nemmer du kan sende mig en PB og den er på vej

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 03-04-06 13:00

når jeg kobler telefonen til har jeg følgende mapper

DCIM - 100MSDCF - ( her ligger telefonens billeder )

MP3 - ( musik )

MMSEMC - MEDIA FILES - SYSTEM og så en masse undermapper.

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 04-04-06 08:02

Er sikker på, at der er hjælp at hente i dette forum http://www.mobildebat.dk/