/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Hunde træning
Fra : LaaBaabyh
Vist : 499 gange
50 point
Dato : 02-04-06 18:17

Nogen der kender til nogle hjemme sider ang; hunde-træning.
Nær Birkerød - Allerød - Hillerød - Farum - Bagsværd. Eller noget i KBH .
Gerne så billigt som muligt.

Jeg har nemlig lige fået en lille amstaff hund <3 , hiiihi 9 uger gammel .
Eller nogle gode råd vedr, amstaff's opdragelse.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 02-04-06 19:06

Hmmmm... Er det DIG eller din kæreste, der skal træne hunden??

Det er en stor mundfuld, du er gået i gang med..

Hvis træning skal være billig, så meld dig ind i Dansk Kennel Klub. (325 kr pr år) --derefter koster træningen kun 250 kr for en sæson (ca. 10 gange). Såvidt jeg husker er det ikke nødvendigt, at hunden er stambogsført i DKK for at deltage i træningen... Men prøv at snakke med en af trænerne:

http://www.dansk-kennel-klub.dk/485

Der er træning: Bellahøj, Hillerød, Hundested-Frederiksværk, Jersie, og Ølstykke (den bedste).

Er det en han eller en tæve?

Der starter sikkert hvalpemotivation i de forskellige kredse ret snart, men der er tit overtegnet, så se endelig at komme i gang med at søge hurtigst muligt.

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 02-04-06 20:27

Gider du køre til Tåstrup (Torslunde-Ishøj) der ligger Dansk Rootweiler klub de har en virkelig fantastisk træning der, både for valpe, unghunde og voksne, jeg har trænet der så jeg ved det godt og billigt.
Hvis du vil have det kan jeg finde telefon nr. og adresse til dig.
Hilsen Robert

Kommentar
Fra : vesterbo

Dato : 02-04-06 20:41

Du kan søge i f.eks. google på hundetræning+byens navn, så får du rigtig mange links. Jeg har prøvet på de byer, du nævner, og der er flere på hver by, så fuld fart frem...

Annuller spørgsmålet
Fra : LaaBaabyh

Dato : 06-04-06 10:22

:d