/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
AVI filer?
Fra : SjalaJonez
Vist : 550 gange
50 point
Dato : 02-04-06 18:09

Hvordan kan jeg afspille AVI filer?

Jeg har prøvet engang for længe siden og installere en elelr anden Codec pakke, men den har ikke virket..

SjalaJonez

Kommentar
Fra : Zwekja

Dato : 02-04-06 18:22

windows media player ...

Kommentar
Fra : SjalaJonez

Dato : 02-04-06 18:25

når jeg prøver og spille den i Media Player, siger den "Søger efter codec" også bag efter siger den "Fejl under overførelse af codec"

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 02-04-06 19:03

jeg har lige nyformateret. og fundet den bedste codec pakke

www.doom9.org

mere direkte

http://prdownloads.sourceforge.net/gordianknot/GordianKnot.RipPack.0.35.0.Setup.2.exe?download

'Det er virkelig en kanon pakke

Kommentar
Fra : SjalaJonez

Dato : 02-04-06 19:28

hmm, kan sku ikke lige få det til at fungere, eller jo, men den kan ikke åbne filen..
Det her hedder filmen til sidst -> DVDrip.DiVX.AC3.SPUD

Er det noget specielt?

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 02-04-06 20:04

før sagde du den var en avi fil, hvad mener du?

Kommentar
Fra : SjalaJonez

Dato : 02-04-06 20:38

Jeg har ikke så meget forstand på det

Troede det var en avi fil.
Men filmen hedder: DVDrip.DiVX.AC3.SPUD
og det har jeg Slet ikke forstand på, og jeg kan ikke afspille den, så mangler noget der kan det..

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 02-04-06 21:15

hvilket IKON, er symbolet for filen??

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 50 point
Dato : 02-04-06 23:07

Hent og instaler divx codec http://www.divx.com/divx/play/download/ under instalationen skal du kun instalere codec ikke player eller andet

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-04-06 23:10

K lite codec pack, burde også kunne løse problemet: http://www.free-codecs.com/download_soft.php?d=1457&s=95

Godkendelse af svar
Fra : SjalaJonez

Dato : 03-04-06 12:39

Det virkede det der
Godt er der ikke lyd på.

men mange mange tak

SjalaJonez

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-04-06 12:47

Selv tak SjalaJonez Er der ingen lyd på filmen ? Har du prøvet K lite codec også ?

Kommentar
Fra : SjalaJonez

Dato : 07-04-06 20:15

Ja det har jeg, jeg har installeret det, men der er stadig ikke lyd på

Kommentar
Fra : SjalaJonez

Dato : 07-04-06 20:18

Hov, hehe.. nu virker det sku

Takker mange gange mester, du er simpelhen bare en skatter

SjalaJonez