/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Fly til Budapest
Fra : Tulletine
Vist : 439 gange
25 point
Dato : 07-08-01 12:02

Hej, Hvor kan jeg finde den billigste flybillet til Budapest ? Det betyder ikke noget hvis jeg skal skifte flere gange. På forhånd tak.

Accepteret svar
Fra : TwoHawks

Modtaget 35 point
Dato : 07-08-01 12:15

Hej
Prøv www.sttairways.se, der skulle være meget billige billetter, hvis du måske kan flyve fra Malmø sparer du også penge på kursen, den står i ca. 0,80
TwoHawks

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 07-08-01 17:21

Tue, 07 Aug 2001 12:01:50 +0200, "Tulletine" <Tulletine.news@kandu.dk>:

> t 18 uger. På fredag skal hun steriliseres, har det nogen betydning i
> forhold til

???

Lyder som noget du bør snakke med en læge om.

-j

--
Uwaga! Skoddede min sidste smøg d. 26.07.01.
Det var en transylvansk "Snagov".