/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Trojansk hest bliver ved og ve
Fra : Reichstein
Vist : 762 gange
40 point
Dato : 02-04-06 18:03

Jeg er blevet inficeret, det vil sige at min avast antivirus flere gange om dagen kimmer med en advarsel om, at "Win32:Agent-IU [Trj]" er på min pc.
Jeg bliver ved med at destruere den, men den kommer igen hele tiden. Er der nogen der kan fortælle, hvordan jeg slipper helt af med den?

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 02-04-06 18:34

Gå til www.spywarefri.dk og onlinescan med Bitdefender. Du skal deaktivere din gendannelse.
Start- hjælp- suport og så flueben i deaktiver gendannelse.
MVH chaufrat

Kommentar
Fra : tiemaster

Dato : 02-04-06 19:02

ja og så er avast ikke verdens bedste scanner har lige haft samme problem.. jeg fik AVG anti virus i stedet og væk var den... avast kan nemlig ikke slette den.....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-04-06 19:45

den bliver ikke ved hvis du får fjernet alt snavs så ind hos www.arlet.dk eller www.spywarefri.dk . Hent hijackthis - scan og send loggen ind efter anvisningerne

Accepteret svar
Fra : fluffyclaus

Modtaget 40 point
Dato : 02-04-06 20:12

At den bliver ved med at komme tilbage kunne jo tyde på at den ligger i systemgendannelses-filerne

Hent gratisversionen: http://www.superantispyware.com og gem den på skrivebordet.

Hent Mwav : http://www.spywareinfo.dk/download/mwav.exe og gem på skrivebordet.

Slå systemgendannelse fra, og genstart i fejlsikret tilstand.

Scan med "superantispyware".

Dobbeltklik på Mwav, og markér følgene: Memory, Startup-Folders, Drive, Registry, System-Folders Services, All Local Drives, og Scan All Files. Tryk på Scan Clean.

Genstart i normal tilstand, og slå din systemgendannelse til igen...

Vh fluffy

Kommentar
Fra : Studerende4444

Dato : 02-04-06 22:47

Brug AVG antivirus..

Man kan hente en gratis version, som opdateres dagligt..

http://free.grisoft.com/softw/70free/setup/avg71free_385a729.exe

Godkendelse af svar
Fra : Reichstein

Dato : 03-04-06 09:13

Tak for svaret fluffyclaus. Jeg tror jeg er blevet ren.