/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Hundeluftning tilbydes Viborg
Fra : Mallie
Vist : 724 gange
200 point
Dato : 02-04-06 16:18

Min mand og jeg vil gerne have en cairn terrier, men har begge fuldtidsarbejde og synes det er synd hvis den skal være alene hjemme 8-9 timer hver dag.

Men, især jeg, mangler en følgesvend der kan få mig op af sofaen og ud på nogle gode gåture og vil derfor gerne finde en hund jeg må låne til det formål, allerhelst naturligvis en cairn så jeg samtidig kan benytte muligheden til at lære racen bedre at kende, men det er dog ikke en betingelse.

Kontakt mig her eller på ma_list@hotmail.com hvis du er interesseret.

P.s. jeg gør det selvfølgelig gratis.

vh
Malene

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 02-04-06 21:42

Vil du lufte et æsel?

Kommentar
Fra : Mallie

Dato : 03-04-06 08:14

Hvad fanden skal sådan en kommentar gøre godt for ?

Accepteret svar
Fra : Balcanard

Modtaget 200 point
Dato : 03-04-06 09:15

Prøv at sætte din annonce op på biblioteket samt i diverse supermarkeder/indkøbscentre. Disse opslag bliver set af mange

Kommentar
Fra : vesterbo

Dato : 03-04-06 15:53

Jeg synes også, at det er synd, når hunde skal være alene hjemme så længe. Det er meget synd. Det er heller ikke noget Kennelklubben anbefaler.

Så jeg håber, at du finder en lånehund at gå tur med. Det kan man have stor glæde af.

Jeg tror også, at du får mest ud af at søge i dit nærområde.

Held og lykke.

Godkendelse af svar
Fra : Mallie

Dato : 17-04-06 10:35

Tak for svaret Balcanard.

Jeg har haft en seddel hængt op i Fakta og Netto etc. og har faktisk fået tilbudt at passe en fantastisk dejlig cairnhvalp på 10 uger hver 4. weekend når hans "mor" er på arbejde + en gang imellem efter behov.

Han er noget af det skønneste og jeg glæder mig til følge hans udvikling fra hvalp til voksen hund..

Kommentar
Fra : vesterbo

Dato : 17-04-06 10:37

Tillykke og held og lykke med det.

Det lyder som en rigtig god løsning for dig.

Hilsen
vesterbo

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 17-04-06 14:07

Velbekomme - det var da godt, at det gav "pote". Held & lykke med det