/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
Trådløs antennestik
Fra : Willi1980
Vist : 6673 gange
100 point
Dato : 02-04-06 14:31

Hej Alle

Har hørt man kan få et trådløst antenne stik, så man er fri for at trække ledninger... da det er ikke er et fjernsyn vi skal bruge hele tiden, kunne det være super lækkert med et trådløst antennestik/adapter ... nogle som kan anbefale noget ?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-04-06 14:43
Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 02-04-06 14:49

Er der nogen, der har erfaringer med det system i linket?

Ole P. Bielefeldt
www.familytreemaker.dk

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-04-06 14:52

jeg fik linket via min øresnegl af en nabo - de er tilfredse med det og har intet at klage over bortset fra prisen

prøv at søge og se om du kan finde noget lignende billigere

Kommentar
Fra : sikkerhedsmargin

Dato : 02-04-06 14:53

Hejsa

Kan kun sige at i spilder jere spenge bare fordi i ikke gider trække nogle meter kabel, desuden er i med til at forurene æteren med unødvendig kommunikation.

Dårlig investeting og tilmed koster det 1100 kroner....

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 02-04-06 18:21

Det er jo "kun" en nødløsning. Man skal skifte kanal med den tilhørende fjernbetjening. Så har man "kun" 2 stk. fjernbetjeninger til sit tv!!!!!!.
Spørgsmålet har været oppe herinde utallige gange. Jeg har engang skrevet et tip vedr. dette, men der skulle man købe et fjernsyn, som man så kunne bruge overalt, på en fællsantenne. Prisen var dyr, jeg ved ikke om det fåes til Europærisk standart endnu.
Der findes ikke en nem og enkel løsning på problemmet, desværre.

MVH