/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Webshop/Reklame for den
Fra : SandraFalk
Vist : 472 gange
43 point
Dato : 02-04-06 12:32

Jeg vil gerne lave en webshop.
Jeg har set lidt på http://shops.dubli.com/, hvor man kan have sin egen shop, men er det en side mange besøger???
Jeg har først haft startet en webshop, men hvordan får man folk til at vide den er der på en billig måde..
Der er jo ikke noget ved at have denne shop, hvis den er helt anonym.. Hvordan får man reklameret med den bedst og billigst?

Accepteret svar
Fra : natmaden

Modtaget 53 point
Dato : 02-04-06 12:39

Kik lidt på
http://www.bytte.net

og

http://www.top100.dannebrog.net

og ellers gælder det om at få lavet sin side så den havnde godt på søgemaskinerne

Mvh Jørgen

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 02-04-06 12:41

ups!

ikke havnde , men havner.

se eventuelt på http://metamaten.dk den kan hjælpe dig med det

Kommentar
Fra : iah

Dato : 02-04-06 12:41

En vældig god ting er i hvert fald at henvise til en eksisterende side i de mindste...

http://www.dubli.com/

God weekend iah

Kommentar
Fra : SandraFalk

Dato : 02-04-06 12:46

Ups det med dubli - sorry..

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 02-04-06 13:00

En god ting er at lave en konkurrence.
F.eks "tilmeld dig mit nyhedsbrev og vær med i konkurrencen om en bog eller noget andet"...
Ved bekræftelsen af tilmeldingen til nyhedsbrevet skal folk lande i din shop.

derefter skal du tilmelde den alle de steder, der lever af at give konkurrencer videre.

Google: gratis konkurrencer ... skriv til webmasterne, du har en konkurrence du gerne vil have med på deres websites.

Du får selvfølgelig en masse, der kun er interesseret i at deltage i konkurrencen, får du nok besøgende, vil du også få salg. Samtidig med du kan maile interessante deals til abonnenterne på dit nyhedsbrev. Du kan udsende et hver 14. dag f.eks.

Vil du vide mere, så skriv igen.

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 02-04-06 18:45

Der er mange, der tilbyder netshopløsninger på nettet f.eks. www.scannet.dk

Hvis du vil gå rigtig prof til værks, er det en af de bedre med god backup og rådgivning.

Du skal derefter lægge din shop ind på de forskellige portaler, der promoverer internethandel.

Når du er kommet godt i gang, kan du profilere de enkelte produkter, så de fremgår, når potientielle købere søger netop dine varer på nettet.

Det er en lang sej kamp, men det kan lykkes - (egen erfaring).

Godkendelse af svar
Fra : SandraFalk

Dato : 08-05-06 14:15

Tak for svaret natmaden.