/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Tillykke viviborgen!
Fra : tedd
Vist : 1126 gange
100 point
Dato : 01-04-06 16:50

med månedens brødristervaffeldims! Den kan du tage med til næste Kandutræf

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-04-06 16:52

Hvis det ikke er en aprilsnar?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-04-06 17:23

Tag med ned på Ama'r strandpark : http://www.amager-strand.dk/ til sommer

..så vi ka' se dine velbagte Wafler

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-04-06 17:34

Jam jam, Tillykke Vivi! hurra hurra hurra

Ha! Vi er nemlig nogle, der bor tættere på Vivi end andre

Hanne

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-04-06 17:38

åhhh nej - stakkels vivi - det er sådan noget der ligger og roder et eller andet sted med tiden og bare er væk !!!... hvis man ikke får det smidt ud inden

men alligevel

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-04-06 17:41

Sidste gang jeg badede fra Amager strand lå der stadigvæk lort og flød i vandet! Well man var hårdfør i 10 årsalderen og før man snakkede om miljø

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-04-06 18:08

tedd -> Vi legede på 'Syrens' kemikalie losseplads på Ama'r strand (..ved siden af 5'øren)

... og jeg ka' ik' mærke en skid

..ka' I ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-04-06 18:57

Kan stadigvæk huske perpelysen! Var det ikke et eller andet raffinaderi der lå ved fælleden?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-04-06 19:55

tedd-> Det hed: Pyrolysen = Pyrolyseværket

Det lå altså ved Kløvermarken og ikke spor i nærheden af hverken; Fælleden (=Amager fælled), Syren eller 5'øren

Jeg spillede selv fodbold i klubben 'Standard' på Kløvermarken

Der var jeg kendt på 3. holdet som : Spadserben !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-04-06 20:18

Jep pyrolysen og kløvermarken! Blev nedspillet af Søren Lerby og Frank Arnesen der da de spurgte om de kunne være med på en gang bold!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-04-06 20:19

Dengang de osse var 10!!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-04-06 22:46

Ja, tedd, og se så, hvordan det gik dem - alltid på jagt efter en bold, de stakler...

Accepteret svar
Fra : viviborgen

Modtaget 100 point
Dato : 02-04-06 22:33

Tak, tak, tak........

Først vil jeg sende en tak til min familie uden, hvis støtte, det ikke havde været muligt at vinde vaffeljernet.

Der næst vil jeg sende en tak til de to kanduer, som har givet mig point i denne måned. Jeg kan ikke huske, hvem det er, men jeg håber bestemt, at de igen er ved deres fulde fem.

Jeg vil takke for alle lykønskningerne her på tråden, nu ved jeg, at et vaffeljern giver venner.

Sidst vil jeg sende en tak til tedd, fordi han gjorde mig opmærksom på, at jeg havde vundet månedens brødrister. Uden hans hjælp havde jeg aldrig opdaget det, og derfor ville jeg heller ikke have mulighed for at rykke for den, når jeg ikke modtager den

Hvis præmien skulle være ankommet inden sommerkomsammenen, skal jeg medbringe det tekniske vidunder og skabe røg i køkkenet.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 03-04-06 00:34

Tillykke med statuetten, Vivi!

Glæder mig til røg i køkkenet...... mon den - uden noget specielt agregat - kan bruges udendørs.........?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-04-06 06:59

Mon ikke det er et trådløst vaffeljern, der modtager signal via satelit?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 03-04-06 10:02

Jow da!

Og så er den integreret i en printerscannerkopielkogerkaffemaskinefrituregrydevarmetæppehåndmikserremotekontrol...ting

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-04-06 17:14

Har helt glemt at lukke tråden! Må hellere gøre det før næste brødrister skal uddeles

Godkendelse af svar
Fra : tedd

Dato : 19-04-06 17:15

Tak for svaret viviborgen.