/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Joern_Vig og de mange profiler
Fra : viviborgen
Vist : 1382 gange
200 point
Dato : 01-04-06 13:57

Jeg kan selvfølgelig ikke være sikker, men det ser ud til, at Joern_Vig har en del profiler her på kandu. Det være sig både af han- og hunkøn.

Kig ind på

http://www.kandu.dk/spg85182.aspx

Er der andre, som har observeret det samme?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-04-06 14:08

Jep!

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 01-04-06 14:10

Min mistanke kaster sig på profilerne

ingeliseSuper 30-03-2006
JensN9 31-03-2006
Elsalil 31-03-2006
drugis 30-03-2006

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-04-06 14:29

Egentlig er det ikke umagen værd at diskutere med ham og hans profiler fordi der ikke er tale om diskussion.
Mener man ikke det samme eller kaster sig i støvet for hans udlægninger er man jo et nokkefår der blindt adlyder politikerne desuagtet, at indholdet siger noget andet.

Jeg kan under ingen omstændigheder acceptere den form han anvender på sin webside. Det er ondskabsfuld propaganda, som ikke tåler modsigelse, hvilket vel også er årsagen til at galningen (det mener jeg han er) ikke kan gøre sig gældende i etablerede politiske sammenhænge.

Jeg mener slet ikke den diktatoriske hånen af alt og alle hører hjemme i et bruger til bruger forum, men hvis Kandu teamet syntes det er i orden at fylde dette forum med agitation og reklame for andre sites så er jeg da lige glad.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-04-06 15:18

Jeg har nu også et godt øje til Sonia112 : 29-03-2006

..men det er jo også i sin orden at have flere profiler, så længe de ikke 'bytter' point

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-04-06 15:23

..og skulle en af disse profiler give Joern_Vig ret i ét og alt? Gør det vel ikke Joern_Vig mere sympatisk eller giver hans meningen mere vægt i mine øjne. Jeg har kun deltaget i et enkelt spørgsmål *LOL* med profilen, men kan stadig ikke få øje på hverken spørgsmålet eller en bruger som fægter med åben pande? Det jeg ser; er en profil der med skjult agenda agiterer for fremmedhad.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-04-06 16:13

Jep, jep!

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 01-04-06 16:13

Jeg synes blot det er på sin plads, at gøre opmærksom på, at Joern forsøger at manipulere brugerne med utallige links til hjemmesiden lilliput, som efter min smag er ret ulækker.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-04-06 17:05

viviborgen -> Jeg er ikke meget meget for at sku' indrømme det?

..men jeg vil give dig (..og dermed nødvendigvis BjarneD ...satans osse !!! ) ret

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-04-06 17:39

Life's a bitch!

Kommentar
Fra : ardal123

Dato : 01-04-06 17:45

nej må vi be om en profil udfyldt med navn,hobby ,interreser og ligende.
måsed alder og køn.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-04-06 17:48

Statistik er noget underligt noget! F.eks er der jo næppe nogle homoseksuelle i et muslimsk land, eller selvmordere i et katolsk land? Rent statistisk?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-04-06 18:26

ardal123 -> ..og hvad sku' dét hjælpe?
Citat
Profil : Molokyle

Grønlandsk tonedøv og multihandicappet DAMP barn fra Thy-lejren :
27 år : Klædt i gul regnfrakke og tænder på små frække tisselege.
32 års progammeringserfaring i AJAX og ATLAS.
Fraskilt alenemor til 4 killinger fra Rhowanda.

Jeg underviser i Genetik og Hjemmehjælp ved 'Datalogisk Institut - Københavns Universitet'.
I min fritid laver jeg hønsestrik og lægger puslespil af gamle aviser.

Mit politiske ståsted er en smule til højre for National-Socialisterne og anser mig derfor :

En åben, tolerant, empatisk og kærlig medskabning o:-)

Fødselsår : Rotten.

Imidlertid er det kun den sidste oplysning, der har hold i noget, som bare tilnærmelsesvis ligner virkeligheden

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ardal123

Dato : 01-04-06 19:38

til molokyle.
hvorfor har du skrevet din profil???

ja ikke.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-04-06 19:47

Hvem har hacket og rettet i min profil ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-04-06 20:06

åh ja vivi - trolls - duplikerer sig selv !!!!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-04-06 20:09

Fucking træt af det! http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=85645 Måske skal der hackes!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-04-06 20:11

"om jeg for giøre det langsomt"

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 01-04-06 23:10

Tedd jeg tror sgu JensN9 lider af personlighedsspaltning. Nej, det det er Joern E Vig der gør det...eller er det ingelise?

Jeg giver op, hvem er hvem? Og hvem er dem er det, der ikke vil tage sin medicin?

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 01-04-06 23:48

Jeg er netop blevet opmærksom på, at jeg har vundet månedens brødrister......hvem vil først have sin røv ristet?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-04-06 01:25

viviborgen jeg vil absolut ikke have min r.. i nærheden af din ristemaskine men hvis du inviterer på vafler og øl på terrassen en varm sommeraften

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 02-04-06 09:46

Øl og terrasse have. Vaffeljern afventes. Sommeraften savnes.

Invitationen er på vej

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 03-04-06 09:15

Jørn E Vig med de mange profiler forsætter med at åbne spørgsmål her på kandu. Først var spørgsmålene under politik, nu er de under psykologi og religion.

Manden bliver truende, når han bliver modsagt eller afsløret.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 03-04-06 09:56

Støøøn ..endnu én!!

Men, hvis ingen svarer på de der laaange indlæg..(jeg gider ikke engang læse dem) går det så ikke i sig selv igen?

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 03-04-06 10:46

Sådan har jeg det også Mango

I øvrigt naivt at tro, at man kan få folk til at læse de kedelige tekster ved at lade som om, man er en anden..

Det ligner et temmeligt latterligt forsøg på at få det til at se ud som om, der rent faktisk er nogen, der er enige med ham... Det er jo langt ude

Man promoverer ikke just sin holdning med kedelige citater fra en dødsyg hjemmeside.. Det er slet og ret alt for kedeligt, intetsigende og uden logisk forbindelse til virkeligheden...

Tror egentlig at manden fuldstændigt har fejlvurderet sin målgruppe her - og så sandelig også sin kommunikationsform i forhold til den valgte målgruppe...
Sorry Jørn, du må studere noget kommunikation, for lige nu ligner du altså en folkeskoleknægt, der står og stamper i gulvet for at få din vilje....

Vaxen

Accepteret svar
Fra : berpox

Modtaget 200 point
Dato : 03-04-06 12:05

Iøvrigt sjovt som Sonia Eriksen og Jørn Ebbe Vig er enige....vi finder lige nogle eksempler frem:

Jørn skriver
http://www.kandu.dk/spg85182.aspx

Sonia skriver
http://debat.sol.dk/show.fcgi?category=6&conference=74&posting=581641#581641

Jørn Ebbe Vig alias Niels 23 ? på dette site:
http://debat.sol.dk/show.fcgi?category=6&conference=224&posting=559935

Skriver det samme her under dække af sig selv....jeg mener endda, at have fundet samme tekst på et norsk debatforum.
http://www.lilliput-information.com/eumork.html

Medlemmerne af Den Danske Forening er åbenbart bange for at bekende kulør, og offentligt vedkende sig deres politiske agenda.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 03-04-06 12:41

Ja det er mærkligt hva?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-04-06 23:07

berpox -> Ja; der er en forkærlighed for navnet Sonia (112)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-04-06 23:39

.

Kommentar
Fra : ardal123

Dato : 03-04-06 23:53

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 04-04-06 09:09

berpox: Det er åbentbart ikke kun på kandu, at Jørn Ebbe Vig forsøger at komme i dialog med sig selv.

Det ser også ud til, at der er andre steder end kandu, hvor propaganda får lov at står, selv og det er imod reglerne.

Jeg er bange for, at denne tilbagelænede holdning fra kanduteamet på sigt kommer til at betyde, at siden bliver en propagandeside for Den danske Forening. Jeg har i hvert fald ikke lyst til at deltage, hvis dette fortsætter.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-04-06 14:08

Bare rolig viviborgen

VI er her endnu ...og VI stikker sgu ik' op for bollemælk

</BEVAR CHRISTIANIA>

Godkendelse af svar
Fra : viviborgen

Dato : 14-04-06 12:12

Tak for svaret berpox og tak for arbejdet med optrævlingen af Fremskridtsmanden Ebbe Vigs kloningstendenser.