/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
sikkerhedsniveau hindrer site
Fra : akselbo
Vist : 590 gange
100 point
Dato : 01-04-06 12:48

mine internet indstillinger = medium high og jeg er ikke meget for at ændre på det !

men, en site som jeg ret ofte bruger, har skiftet adresse, og samtidig kræves, at jeg ´er åben for 3.die-parts cookies´

tvinges jeg til an ændre sikkerhedsniveau hver gang jeg skal besøge den pågældende site ? eller er der en vej udenom ...

Kommentar
Fra : aaron

Dato : 01-04-06 13:39

Gå i Internetindstillingerog vælg fanen Beskyttelse af personlige oplysninger. Her kan du ved at klikke på knappen Avanceret og sætte flueben i Tilsidesæt.... selv sætte kriterier for hvordan cookies behandles - både oprindelige og tredjeparts.

//aaron

Kommentar
Fra : akselbo

Dato : 02-04-06 18:51

hej aaron,

jeg har fundet frem til det faneblad, hvor jeg kan tilsidesætte basisindstillingen og ´åbne for´ andre muligheder ...

jeg tror at have forstået, at det er ´session-cookies´ jeg skal vælge ??

Accepteret svar
Fra : aaron

Modtaget 100 point
Dato : 03-04-06 01:00

Boksen med 'session-cookies' er valgfri. Hvis du sætter flueben her, bliver cookies kun gemt indtil Internet Explorer bliver lukket.

Følgende er sakset fra hjælpen til Internet Explorer (cookies, uddrag):

Hvis Internet Explorer altid skal tillade, at cookies gemmes på din computer under sessionen, dvs. at de slettes fra din computer, når du lukker Internet Explorer, skal du klikke på Tillad altid cookies under sessionen.

Du kan altid komme tilbage til 'normal' ved at klikke på Standard-knappen ved siden af Avanceret-knappen.

Godkendelse af svar
Fra : akselbo

Dato : 03-04-06 08:51

Tak for svaret aaron.