/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Tillykke O.V.N.
Fra : natmaden
Vist : 776 gange
290 point
Dato : 01-04-06 10:13

o.v.n. med de første 290 dage som kandusse.
Natmad , Den har du vist selv i stalden

Hæ-Hæ

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 01-04-06 18:07

Som om at det var no'ed !!!

Jeg har været kandusse i 59 dage 4 timer 23 minutter og 10 sekunder.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-04-06 18:08

Hvad sker der natmaden ? Er det en aprilsnar det er da første gang at 290 dage bliver fejret, men mange tak for de lettjente point jeg bliver helt at blive begavet på den måde

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-04-06 18:10

brokke44 du skal bare brokke dig noget mere, så skal du se løjer

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 01-04-06 21:58

Citat
brokke44 du skal bare brokke dig noget mere

Nej, jeg vil da ej !!! - Det er helt og aldeles i uoverensstemmelse med mit milde fredelige gemyt.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 02-04-06 02:25

Jamen guuu' 1April , så skal jeg måske annullere tråden,
ja det havde da ikke været så ringe enda

Pænt af dig Brokke44 , så'en lige at navigere forbi her, men anduvingsbøjen har revet sig løs.
59'4'23'10 hvor ligger det mon

o.v.n. du skal da ikke undre dig, bare send en frilandsgris,
den får det helt sikkert fint i min altankasse, sammen med min udstoppede brevdue

Nææ o.v.n.
det var dig der sæl startede i http://www.kandu.dk/spg85497.aspx
Citat
jeg fik hverken natmad eller en pose point, da jeg blev medlem

Det kunne jeg jo ikke lige have hængende på mig , vel

Men nu er posen også tom for en tid

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 290 point
Dato : 02-04-06 02:59

Jeg tænkte nok, at det var en reaktion på mit indlæg da du bød Ursus01 velkommen, men du kopierer ikke hele mit indlæg jeg gjorde "den lille brune bjørn" opmærksom på at det ikke var dit sædvane sådan at øse ud af dine surt optjente point, måske var du ikke

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-04-06 03:02

Jeg har ingen frilands grisebasser, så glem flæskestegen den må selv købe, men jeg kunne måske overtales til slagte fedekalven

Godkendelse af svar
Fra : natmaden

Dato : 02-04-06 04:41

Tak for svaret o.v.n.
Nej selfølgelig kopierede jeg ikke hele teksten.
kun det der passede for mig
Dessværre, tror jeg ikke at min altankasse kan holde til en fedekalv,
men fristende at prøve, og måske heldigt at jeg bor i stueetage

Påængerne er nu ikke så surt optjente, de kommer bare,
det er superpåængerne der kan være de sure at få fat i

Tror at jeg vil lave en lille sø i altankassen,
Så kan jeg i det mindste få plads til en vandkalv eller to

Venlig Hilsen
Jørgen