/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Bukser med plads til numse
Fra : lexiben2
Vist : 665 gange
500 point
Dato : 01-04-06 09:03

Jeg søger en bukse, hvor der er meget plads til bagdelen, og (fordelen)
de skal være lave i taljen,
problemet er hvis de er behagelig bagtil gaber de for meget i livet.
kan nogen anbefale et produkt, og forhandler ?

M.v.h. Lexiben

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 01-04-06 10:00

nu skriver du ikke noget om størrelse, men lauRie har og godt og dyrt tøj. hun gør meget ud af sine modeller, som findes fra str. 42 til 58. de er store i størrelserne.
jeg vil tro, at du kan finde forhandlere på nettet.
jeg har selv samme problem (str.48-50).
jeg har et par fif eller to. et er, at du kan holde øje med, om linningen bagpå er delt i to. hvis den er det, er den nem at sprætte op og gøre livvidden mindre ved at sy et par indsnit i selve buksen og derefter tilpasse linningen.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-04-06 13:23
Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 01-04-06 16:30

jeg glemte lige..
når nu du finder buksen med den lave talje, så husker du selvfølgelig at bukke dig ned til gulvet, og at sætte dig i en dyb stol.
bukserne har nemlig en forbistret evne til at glide ned, når "rumpestoffet" ikke er dybt nok. og det var jo ikke liiiige meningen