/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
E-Mail
#NavnPoint
o.v.n. 20481
miritdk 16341
Klaudi 15049
refi 14168
dk 5455
tedd 5322
webnoob 5265
BjarneD 5014
emesen 4154
10  bentjuul 3460
Outlook indstillinger
Fra : Fijala
Vist : 758 gange
100 point
Dato : 01-04-06 08:30

På jobbet er jeg pålagt at skulle bruge Outlook 2000 fra Office pakken. Nu er jeg ikke den mest velbefarede i netop det program.

Jeg har på en eller anden måde fået slået noget - Gruppe brevhoved - til i Indbakke og det kan jeg simpelthen ikke finde ud af at slå fra. Jeg har brugt hjælpe funktionen men synes ikke jeg kan finde noget hjælp.
Der er kun i Indbakke det er galt alle andre mapper er ok.

Kom med lidt hjælp til sølle mig.

 
 
Kommentar
Fra : Zwekja


Dato : 01-04-06 09:08

du skal fravælge dig gruppen under "indstillinger ---> Konto/konti"


Kommentar
Fra : Fijala


Dato : 01-04-06 10:33

ok det må jeg lige afprøve når jeg kommer på job igen.
Tak indtil videre

Annuller spørgsmålet
Fra : Fijala


Dato : 19-04-06 17:51

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Du har følgende muligheder
Dette spørgsmål er blevet annulleret, det er derfor ikke muligt for at tilføje flere kommentarer.
Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177423
Tips : 31962
Nyheder : 719565
Indlæg : 6407897
Brugere : 218876

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste