/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Fuck´talk - bitte
Fra : sofus.dk
Vist : 710 gange
219 point
Dato : 31-03-06 22:29

Siden jeg blive ved med at modtage point.
Og ikke får svar fra kandu.

Udbydes de, til den mest nedrige FUCK JOKE

Så bare AF med gummiet,

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-03-06 22:45

gå ind i abonnementer i din profil og slå alt fra så modtager du ikke en eneste fuckin´ mail mere og så er den prut forduftet

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-03-06 22:51

Hvordan får man tre små nydelige ældre damer til at råbe
Fuck?"
Man får en fjerde lille nydelig gammel dame til at råbe
Banko!"

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 31-03-06 22:52

Hø hmmm..rømme rømme...

Nu skal ibare høøre:

asdadjlæ ldælhlj liufkL ææædkæ slaæ ås æSO ÆXL f pa' PASKF KKOLS

OG DET MENER JEG ALTSÅ

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 31-03-06 22:54

I mit tidliger liv var jeg russer..deraf evnen..

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 31-03-06 22:54

I mit tidligere liv var jeg russer..deraf evnen..

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-03-06 22:57

ja ja mango, gentagelser fremmer forståelsen

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 31-03-06 23:07

Neeej Nordsted1 - du kan russisk

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 31-03-06 23:28

Find 1 fejl nordsted!!..der er fejl iden første deraf gentagelsen...og ergo..er det ikke en gentagelse.

Hanne var karbareten sjov?

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 219 point
Dato : 31-03-06 23:33

Her er en virkelig klam en:

Bill fik lyst til noget af "det sjove", så han besøgte et bordel.

Så han fremkom med sit specielle ønske:

Hun skulle ligge helt stille og være passiv.

Jamen det klarer vi også, sagde bordelmutter.

Værelset nede for enden af gangen, der ligger "thai-lise"...der er godt nok lidt mørkt derinde, men hun ligger garanteret stille.

Bill gik derind, var væk sådan ca ½ times tid.

da han kom ud, spurgte bordelmutter hvordan det var gået.

Det gik fint, sagde Bill og så tilfreds ud......Jeg ka' bare ikke forstå hvorfor hun lå og spiste ris mens jeg var der.

Bordelmutter så noget uforstående ud: ris, det fatter jeg ingenting af..............NÅH jo...det er ikke ris, det er sikkert maddiker, for hun har været død i en uges tid

Var den for grov

mvh dova

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 31-03-06 23:51

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-04-06 00:00

kissan dog - dyrlægen skal vist tilkaldes

nordsted1 - hmm må vist forsøge mig med banko - har aldrig prøvet - men bare for at afprøve din påstand

mango - du kunne jo blot have rettet slåfejlen i stedet for at rette det hele

dova - bvadr -

sofus - kom da selv med en af de jokes - doh !!!

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 01-04-06 00:07

Han har ikke tid,der er for meget at lave

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 01-04-06 00:15

Ham Dova der,er du til maddiker-i Afrika er det slik,altså tørret i solen.Ligesom chips

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 01-04-06 00:21

dova...... den tager sgu da kegler

nordsted,,,jeg har for mange gange fået at vide, at jeg er IDIOT, men den fattede jeg sgu ikke.

Og hvem fanden er kissan/lyder som noget jeg forbyder katten at ÆDE,
Eller er det også en person, der ikke dukkede op i fogedretten.

Rent til grin.
Skal i lukke min side, så fyr sgu da noget originalt af.
Eller, skal vedkommende også have en GUIDE til det.
GODT FORSØGT,,,,,,,,,,,,,,DETÈN OM`er,,,, hente fra en Tuborg reklame......
PÅ DEN IGEN.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 01-04-06 00:24

Glemte mirtdk.
Har ingen vittigheder på lager.
De er beslaglagt, af tanke politiet, og venter med stor glæde på at hore, om de kunne lide dem

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 01-04-06 00:26

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 01-04-06 00:36

mangorossa,,,,,har du været Hærens - PET ...---...

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 01-04-06 00:38

Indsæt din tekst herDER VAR ENGANG EN DER HED DOVA,og levede lykkeligt til hans dages ende

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 01-04-06 00:39

fejl

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 01-04-06 00:46

kissan/kattemad, uden at nævne navne, på foder.

Tag til Australien, der er de meget større, og smager bedre, bare husk at bide hovedet af dem først, ellers kunne de finde på at bide videre på vejen ned, og de skal ÆDES RÅ.
Tror næppe der kan tages patent/potent - på den.

Ellers skulle du prøve at tage til Afrika, og bade i en sø, - der findes en MIDE, der kryber/kravler op et vis´sted, og satans besværlig at komme af med.
Og tror du ikke på det, så er du bare DUM som mig.
Ellers slå op på DR Lægens bord,,,,,Med rettigheder/har du betalt Licens....

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-04-06 01:06

sufus.dk - Jeg så dit spørgsmål, og kiggede ind, da ingen havde svaret, men syntes egentlig at DIT eget spørgsmål allerede VAR den mest nedrige FUCK JOKE. Så DU har vundet dine egne point.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 01-04-06 01:18

Kan kun give dig RET. KLAMT.......
Men jeg vil/kan ikke give point for det, jeg skal af med dem.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-04-06 01:26

Citat
Ham Dova der

Ham dova der er slet ikke nogen ham

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 01-04-06 01:56

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 01-04-06 02:09

dova
SORRY, var det sort hummer/humør, ellerblev den kogt for længe

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-04-06 04:24

Wa sir' do - skifter dova ham

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 01-04-06 08:14

I kender vel alle 69'eren...

Men kender i så 11'erne??

Det er når en mand kommer så hårdt i munden på kvinden at det kommer ud af hendes næsebor

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 01-04-06 08:15

Der skulle stå 11'eren...

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 01-04-06 09:07

nullerbullerpige Medlemsdato : 11-11

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-04-06 12:35

Nu vi er under bæltestedet ka' vi lige så godt tage mandens tre største løgne:

1.) Du har de smukkeste bryster jeg nogensinde har set.

2.) Hold da kæft nogen tømmermænd: Det er sidste gang jeg drikker mig fuld !!!

3.) Hvis du sutter den af på mig skat? Så LOVER jeg ...ikke at komme i munden på dig

Ps.
Den første er en score-replik ...og de hopper på den HVER gang

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-04-06 12:38

Kvindernes?

1.) Du har den største jeg nogensinde har set !!!

2.) Jeg sov hos en veninde

3.) ...Ok. jeg er afsløret: Jeg sov hos Per, men der skete altså ikke noget

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : sofus.dk

Dato : 01-04-06 16:38

Tak for svaret dova.