/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
lille vindue.
Fra : USJ9
Vist : 394 gange
100 point
Dato : 31-03-06 20:32

Hvorfor lukker alle mine adresser/sider op i et lille vindue i explorer, når jeg trykker på et link. Jeg er nødt til at max. dem hver gang, hvilket er ret irriterende.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 31-03-06 20:47

Hvis du trækker dem ud i fuld størrelse, ikke maksimere, så vil Windows huske indstillingen næste gang, jeg har dog været ude for at der skulle 2-3 gange til før det virkede, kør musen ud til kanten af vinduet, indtil markøren bliver til en dobbelt pil, hold venstre musetast nede og træk ud til kant

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 31-03-06 20:48

Explorer lukker vist op i den størrelse, som du lukkede ned i sidst.
Du kan trække vinduet større ved at føre curseren hen over nederste hjørne af vinduet og holde musen nede, når der viser sig en skrå pil.

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 31-03-06 21:11

i programmer gå i IE og egenskaber der kan du sætte flueben i
jeg har også et program der skal sørge for at IE åbner i stort vindue
der er mange ting, der kan gøres, hvis du er heldig, så er der noget af det der virker et par dage

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-03-06 21:30

maksimer - og genstart

hej o.v.n.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 31-03-06 21:55

Hej miritdk også du her du er på tynd is miritdk, har du læst spørgsmålet USJ9 undskyld vi bruger tråden til smalltalk, håber du tilgiver

Kommentar
Fra : dova

Dato : 31-03-06 22:16

Citat
Hvis du trækker dem ud i fuld størrelse, ikke maksimere, så vil Windows huske indstillingen næste gang, jeg har dog været ude for at der skulle 2-3 gange til før det virkede, kør musen ud til kanten af vinduet, indtil markøren bliver til en dobbelt pil, hold venstre musetast nede og træk ud til kant

Ja, det er meget godt det der, det virker også når det er IE du skal åbne, lige som det virker at klikke Alt+F4 når man lukker , men som USJ9 siger, virker det ikke når man åbner via et link.

Jeg har selv fået samme problem, og det er møgirriterende.

mvh dova

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 50 point
Dato : 31-03-06 22:26

o.v.n. jo jeg læste det hele - men det virker altså her (når jeg ønsker det)

hvad filan sker der i øjeblikket - synes næsten alle har problemer med småting i indstilinger osv ????

Godkendelse af svar
Fra : USJ9

Dato : 07-04-06 16:26

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-04-06 22:46

selvtak - har du fået problemet løst ??