/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
SandraFalk
Fra : aasenissum
Vist : 462 gange
100 point
Dato : 31-03-06 15:23

her er lidt, du kan fornøje dig med. tak for dine besvarelser, mener dog, at vinderen havde det mest brugbare svar. god week-end

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-03-06 15:35

oz mig - oz mig - oz mig hop hop hop

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-03-06 15:37

psssstttt - du har vist da givet to hunde ud - hvis det ikke er meningen så smut lige ind og slet den ene der endnu ikke er besvaret

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 31-03-06 17:31

*hop* (er lidt mere beskeden end mirit)...

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 100 point
Dato : 31-03-06 20:14

ååårrrhhh vil.du - jeg hoppede da bare med små bitte forsigtige hop - det der kæmpehul du har efterladt - øhhhhh - elsker du også flødeskum og vingummibamser osv ?????

gadvideomaasepigenderoppeinordmonsavnerlidtthahinaafdenallerbedsteslagsogvilfortællemigdet ?????

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 31-03-06 21:32

ye'rrightonthespotdear

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-03-06 22:01

senest afsendelse mandag prøver imorgen

Godkendelse af svar
Fra : aasenissum

Dato : 13-06-06 09:24

Tak for svaret miritdk.
da ingen sandra har meldt sig, må p gå til miritnitrit

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-06-06 09:27

ÅHH åse

og så siger man det ikke kan betale sig at hoppe ?????

Gør det med garanti ikke idag - for meget - her er allerede 27 grader her nu - pyyyhhh