/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Kendte i Autralien?
Fra : SjalaJonez
Vist : 558 gange
30 point
Dato : 31-03-06 12:30

Jeg ved ikke hvor jeg skal spørge om det, men tror at det er her.

Jeg skal skrive en opgave om en kendt person i Autralien, men jeg har ingen anelse om hvem det skulle være.
Kan nogle hjælpe mig med nogle navne?
Det skal være nogle af dem som er mest kendt, det er stort set lige meget hvad de er kendt for.

SjalaJonez

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 40 point
Dato : 31-03-06 12:45

Mel Gibson, Kylie minogue, Nicole Kidman

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-03-06 12:47

prinsesse mary - hendes far - hendes mor ;) - det ligger jo lige for

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-03-06 12:49

før tedd giver mig et så ok - mary er dansk nu

Kommentar
Fra : TQsen

Dato : 31-03-06 12:54

Cate Blanchett - Hugh Jackman - Natalie Imbruglia - Paul Hogan(Crocodile Dundee)

Kommentar
Fra : dova

Dato : 31-03-06 13:04

Mest kendt fra Australien :

Dame Edna

http://www.dame-edna.com/biography.htm

mvh dova

Kommentar
Fra : morn

Dato : 31-03-06 13:14

Waltsing Mathilda

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 31-03-06 13:22

Er det kendt fra Australien eller kendt i Australien? Hvis ja til sidstnævnte, kunne du jo skrive om en Aboriginal.

Kommentar
Fra : SjalaJonez

Dato : 31-03-06 13:26

Det er en kendt som kommer fra Autralien og må også gerne bo der

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-03-06 13:38

.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-03-06 13:53

du kunne jo tage udgang i australiens historie og derfra vælge en person at skrive om

Godkendelse af svar
Fra : SjalaJonez

Dato : 31-03-06 14:11

Det skal dog bare være om en person

Jeg tror bare at jeg snupper Kylie Minogue, det må der være en masse om

Takker rigtig mange gange !

SjalaJonez