/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Overtager min startside
Fra : anetteogjesper
Vist : 575 gange
98 point
Dato : 31-03-06 04:35

Jeg sad og arbejde med min computer, da der selvfølgelig kom en eller anden for for angreb... Jeg fik den vidst reddet, men nu har en side sat sig på min startside: http://www.securitysafeguards.net/ og jeg kan bare ikke få den væk... HAr ændret den ingen og igen, men laver sig om til "about:blank" og starter på den omtalte side.... det vil jeg ikke have... hjælp....

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 31-03-06 05:38

Klik på Start og på Kør, skriv regedit i vinduet som åbner, tryk Enter i det nye vindue som åbner, klikker du på det lille + tegn, ud for HKEY_CURRENT_USER, gå ned og klik på + ved Software, gå ned og klik på + ved Microsoft, gå ned og klik på + ved Internet Explorer, gå ned og klik på Main ikke på + i vinduet til højre ruller du ned næsten helt i bunden står der Start Page, højre klik på Start Page og vælg Rediger, der kan skrive adressen på den side du vil have som start side klik Ok og luk Registreringseditor

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 98 point
Dato : 31-03-06 05:53

Du har sandsynligvis noget snavs, prøv at hente denne scanner, der er en gratis version: http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#superantispyware kør den og se om ikke du selv kan få lov at bestemme din start side

Kommentar
Fra : briani

Dato : 31-03-06 08:03

Hejsa

Når din startside er ændret så kør en tur med denne her

http://home8.inet.tele.dk/fbj/CWShredder.exe

Kør CWShredder, afbryd din internetforbindelse, deaktiver ALLE sikkerhedsprogrammer, luk alle vinduer undtaget cwshredder, klik på Fix, så scanner den, når den er færdig, klik på Next, klik på Exit..
Genstart

Brian

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-03-06 10:49

der kan ligge masser skidt og snavs efter sådan noget - måske en god ide lige at hente hijackthis - scanne og sende ind til enten www.spywarefri.dk eller www.arlet.dk for at få renset godt og grundigt

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 31-03-06 11:08

Hvis du ikke med det værktøj, du kan finde på arlet.dk, kan få din egen startside tilbage, skal du lave en hijackthis log. Også det kan du få hjælp til inde hos www.arlet.dk

Godkendelse af svar
Fra : anetteogjesper

Dato : 31-03-06 12:11

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 31-03-06 12:18

Selv tak , der er en funktion i SuperAntiSpyware som beskytter din start side, lad bare programmet starte sammen med Windows