/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
VALIDERINSFEJL
Fra : kissan
Vist : 502 gange
50 point
Dato : 30-03-06 23:22

hVAD GØR JEG NÅR DER STÅR SÅDAN ???????????????????????????????????????????????????

Kommentar
Fra : thulin

Dato : 30-03-06 23:45

Det kommer da an på hvilket program der skriver det ?
Er det et program som du har et fuldstændig legalt serial nummer til ?

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 30-03-06 23:56

dET ER NÅR JEG TÆNDER COMPUTTEREN,

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 30-03-06 23:59

hAR ALTID HAFT wINDOWS XP.

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 31-03-06 00:00

lovligt !!!!

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 31-03-06 00:01

Så er det nok fordi du skal BETALE for dit Windows styresystem

Mvh
CiViC

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 31-03-06 00:02

jEG MENER LOVLIGT,eR DET MIG DER HAR LAVET l...?????

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 31-03-06 00:02

Postede vidst lidt for sent.

Prøv at kontakte Microsoft

Telefon: 44 89 01 00 - fax: 44 68 55 10
E-mail: danmark@microsoft.com

Mvh
CiViC

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 31-03-06 00:04

det er en kontor computter altså;

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 31-03-06 00:06

Ligesom i det-er-mit-firma-der-ejer-denne-pc kontor computer, eller hvad?

Kommentar
Fra : thulin

Dato : 31-03-06 00:08

Hvis computeren skriver det lige så snart den starter (sorte skærm) så kan du starte med at geninstallere, det kunne være en hardware fejl.

Skriver den det når windows er startet op, og din kopi ikke fejler noget skal du have fat i Microsoft. Microsoft bliver mere og mere kontante i mod piratsoftware (ikke sagt at du er "pirat", nok bare en fejl)

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 31-03-06 00:09

er jeg nødt til det ???
kAN JEG IKKE SELV GØRE NOGET INDEN mANDEN STÅR OP

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 31-03-06 00:14

Det er ikke din skyld at den skriver det.

Hvis det er et lovligt Windows der er installeret, skal I bare kontakte Microsoft.

Fra deres hjemmeside:
Windows Genuine Advantage Notifications
Microsoft har netop lanceret Windows Genuine Advantage Notifications i Danmark, som er et program, der via de automatiske opdateringer i Windows XP kan hjælpe brugere med at undersøge om deres licens til Windows er ægte. Læs mere om det nye program her.

Link: http://www.microsoft.com/danmark/modtaginfo/communications/wga_faq.mspx

Mvh
CiViC

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 31-03-06 00:18

vI ER IKKE PIRATER, TROR BARE DET ER MIG DER HAR LAVET NOGET LORDT-og det er ikke første gang. sPØRGER BARE OM HJÆLP

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 31-03-06 00:21

prøver jeg civic

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 31-03-06 00:24

Bare rolig. Det er IKKE dig der har lavet noget lort

Det er ganske enkelt bare windows der er opdateret, og så er der opstået en fejl.
Læs evt det link jeg postede.

Bare kontakt Microsoft imorgen, så skal de nok guide jer igennem.

Mvh
CiViC

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 31-03-06 00:33

jeg VAR FORRESTEN VED AT LÆSE LINKET,TAK SKAL DU HAVE....
sE OM JEG KA FINDE UDE AF DET ...fORRESTEN ER JEG MEGET DYGTIGT TIL AT LAVE alt MULIGT L.O.R.D. PÅ COMPUTEREN.GODNAT OG DU FÅR MINE POINT,,,HVAD SKULLE JEG DOG ELLERS MED DEM.

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 31-03-06 00:36

No problem. Nat nat

Havde sq ikke set klokken var blevet så mange

Mvh
CiViC

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 31-03-06 01:00

det er en fejl som også var der for et par år siden.
dengang var det en bug i WindowsXP og mon ikke det er det samme nu.
Så jeg ville gøre som CiciC råder dig til: Ring til MMS

Accepteret svar
Fra : hcma

Modtaget 50 point
Dato : 31-03-06 01:01

sorry: CiviC !!

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 31-03-06 01:10

TAK

Godkendelse af svar
Fra : kissan

Dato : 31-03-06 01:11

Tak for svaret hcma.