/ Forside/ Interesser / Helbred / Massage / Spørgsmål
10  mango 110
Massage på Frb
Fra : KathrineE
Vist : 6313 gange
100 point
Dato : 30-03-06 18:26

Jeg er studerende og sidder gerne i timevis og læser. Det har desværre først til ondt i skuldre, nakke og ryg. Jeg overvejer derfor at få noget massage, men jeg er lidt i tvivl om hvem jeg skal vælge. Er der nogen der har gode erfaringer med massører der er dygtige og veluddannede - gerne på Frederiksberg.

Mvh Kathrine

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 30-03-06 18:55

Ved godt Århus ikke er aktuelt, men jeg har særdeles gode erfaringer med Thai-massage....det kan klare det med god massage og noget med nogle punkter de trykker på...
Meget effektivt, og et forslag , som der vel også findes en " filial" af på Frederiksberg...

God fornøjelse, det kan være hårdt, men det hjælper

Henrik / Århus...snart Aalborg *S*

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 30-03-06 19:36

Hej Kathrine
På Gammel kongevej/Bianco Lunos Allé på 1 sal er der en kiopraktor der kan klare den sag jeg mener det Gammel kongevej 134 eller 136 men kender ikke numme men du bor på frb så kik der ned

dr.dem

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 30-03-06 19:39

Thaimassage er godt. Jeg har set et sted på Thorvaldsensvej på Frederiksberg, på højre side, når du kommer fra H.C. Ørstedsvej.
Ellers kan dampbad og svømning i Frederiksberg Svømmehal varmt anbefales! Det er godt for trætte og ømme muskler.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-03-06 11:25

http://www.frederiksbergsvoemmehal.dk/andre_tilbud/massage.html

frederiksberg svømmehal har massagetilbud - har altid haft det såvidt jeg husker - og der er forskellige former at vælge imellem - værd at prøve

Kommentar
Fra : jeflstaal

Dato : 16-05-06 22:30

Hej KatrineE,

Jeg arbejder som massør på Frederiksberg hos frisøren Elements. Jeg er uddannet massør hos AOF i Ballerup og har videreuddannet mig autodidakt indenfor massage bl.a. ved hjælp at samarbejde med fysioterapeuterstuderende ved at vejlede dem og ved gensidigt at kigge hinanden over skulderene plus jeg har været føl hos hende som har uddannet mig Lena Strandvig, som har været selvstændig massør i 13år. Jeg har desuden læst flere bøger omkring massage, anatomi og fysiologi... Jeg har læst og er ved at læse de bøger de bruger i pensum på fys. studiet, sygeplejestudiet og medicin studiet.
Hvis det stadig er Aktuelt, ( hvilket det næste altid er ) så er jeg at finde på Falkonér allé 52 hos Elements hvor jeg giver en fornuftig STUDIERABAT 10% på en halv times massage 176,- incl. rabat og 25% på en times massage 273,25 incl. rabat

Hvis du skulle have nogen spørgsmål er du eller andre velkommen til at kontakte mig på massagebudet@gmail.com

MVH Johnny Staal