/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
tv western serie.
Fra : Guldregn
Vist : 485 gange
200 point
Dato : 30-03-06 18:21

Hej, jeg ved ikke om der var nogen som fulgte med i den western serie, som vist nok hed
Deadwood, den kørte så vidt jeg husker på dr2, for ca et halv års tid siden, den stoppede
meget pludselig midt i det hele, men jeg er ret sikker på at der var flere afsnit.
Mit spørgsmål går ud på, om der skulle være nogen som har hørt eller set noget hvorfor
den stoppede ?
Min egen teori går ud på at, den simpelthen foragede for mange, da den havde et forfærdelig
sprog, men men så vidt jeg husker er det jo ikke første gang, at dansk tv laver det lille
julenummer, nå men håber at der er nogen som kan løse det mysterium.

på forhånd tak

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 100 point
Dato : 30-03-06 20:56

Nu var det jo ikke en dansk tvproduktion! http://www.hbo.com/deadwood/

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-03-06 20:57

Så vidt jeg kan se fortsætter den?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-03-06 21:25

Da den blev vist sidste år, var det jo bestemt at den skulle vises fra uge 22 - 33

Citat
På seriefronten viser DR2 den Emmy-belønnede westernkrimi-serie Deadwood onsdage klokken 20.00 i uge 22-33. Med sin kombination af benhård realisme og kulsort humor er Deadwood et ambitiøst forsøg på at genoplive westerngenren, og er 'cutting edge' indenfor dramagenren.

http://www.dr.dk/presse/Article.asp?articleID=21914

Du kan jo evt. skrive til DR om der kommer en fortsættelse.

http://www.dr.dk/omdr/index.asp?sektion=kontakt&bund

Godkendelse af svar
Fra : Guldregn

Dato : 01-04-06 22:15

Tak for svaret tedd.

Hej,

Vidste selfølgelig godt at det ikke var en dansk produktion,

men takker alligevel for svaret.

Kommentar
Fra : Guldregn

Dato : 01-04-06 22:44

Hej,

Lige en kommentar til Tedd og Ans,

da jeg er ny her på kandu, så ved jeg ikke rigtigt hvordan tingene fungerer, jeres svar var

meget gode, men hvordan foregår det med point fordelingen når der er to eller flere svar,

hvem fordeler point ? sker det aotomatisk eller hvad ?

Venlig Hilsen Bent.

Kommentar
Fra : Guldregn

Dato : 01-04-06 22:52

Hej igen, ups,

Jeg glemte hvis at lukke spørgsmålet.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-04-06 23:00

Du har lukket dit spørgsmål ved at acceptere svaret fra tedd.

Du kan ikke i det samme spørgsmål fordele point. Det svar, der accepteres, er den bruger der får point.

Jeg plejer at sætte et lavt antal point på "højkant" så kan jeg altid forhøje og oprette et nyt spørgsmål, hvis jeg synes, der var flere gode svar.

Fortsat god weekend.