/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Litteratur / Spørgsmål
10  dova 560
"Pige" bøger
Fra : Luke2000
Vist : 607 gange
200 point
Dato : 30-03-06 15:01

jeg skal købe en bog til mig søster der er en "pige" på 29.. Hvilken bøger læser sådan nogen piger *ss

Er der en der vil hjælpe mig med at finde en god bog til hende, jeg ved hun ikke til til krimibøger men hun kan god lide bøger om kærlighed m.m. behøves ikke være skønlitteratur men kan også være om indretning.

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 30-03-06 15:02

Hmm og alt mulig andet

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-03-06 15:04

hmmm - også - fokuser på hendes interesser og gå ud fra det

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 30-03-06 15:22

Tjaa, jeg er en pige (godt nok på 32, men det er da deromkring )
Hvis jeg sorterer krimier fra så er noget af det seneste jeg har læst:
Linda Howards "Jeg finder dig", som handler om en kvinde, der får kidnappet sit barn
Sagar "Neo Feng Shui" som er en hurtig læst bog om de kinesiske indretningsprincipper på en moderne og vestlig facon.
Ekhardt Tolle "Nuets kraft" som er en selvudviklingsbog, som hun ville være dig dybt taknemmelig over at have præsenteret hende for.
Jette A. Kaarsbøl "Den lukkede bog" Den bog skal bare læses... Den er fantastisk. En af de bedste bøger, jeg har læst i mit liv.. Handler om et kvindeliv fra 30'erne og opefter.
Dan Brown "Da Vinci Mysteriet" Det er muligt, hun ikke kan lide krimier, men denne her skal bare læses

Det var lidt... Garanteret, jeg kan finde på mere

Vaxen

Kommentar
Fra : KrisH

Dato : 30-03-06 15:37

Der findes rigtig mange gode bøger, men de bøger fra virkelighedens verden er nok dem som altid griber mig om hjertet - nok især fordi de er autentiske.

Hilsen fra en pige på 28 - KrisH

Kommentar
Fra : lawitt

Dato : 30-03-06 16:31

Hej, ingen tvivl om det; giv hende denne bog. Det bliver både hun og hendes mand/kæreste helt sikkert glad for:

http://www.boganmeldelse.com/8741866185

Mvh. Lars

Kommentar
Fra : klars

Dato : 30-03-06 16:32

Hejsa !!!!

Det kan være svært når man ikke ved hvad hun gerne vil læse og at hun ikke er til krimi'er, men jeg har da et par forslag, "Det kan mærkes at vi lever" af Johannes Møllehave og Benny Andersen - "Min mosters migræne" af Hanne-Vibeke Holst..........Så er jeg selv stor fan af Ib Michael, han skriver godt " Hvis barn....." af Anne Marie Løn.
Jeg selv er alt læsende, så jeg har nok af forslag

Knus
Kurt

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 30-03-06 17:07

lawitt (-: Den hun da læst. Jeg kan huske dengang det var kvinders "bibel" eller er det kun mine kærster der har været sådan.

klars - Kvinder (-:

vaxen - "Nuets kraft" det vil jeg helt sikkert se næmmere på. Samt "Den lukkede bog" - fra 30 og opefter siger du... Pyyy det er en chance når hun kun bliver 29 *GG

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 30-03-06 17:34

Det var nu ikke sådan ment med de 30... Gal formulering..
Bogens handling starter i 1930'erne med en ung kvinde, som man følger gennem resten af hendes liv.. Der er kærlighed, sex, drama og kanonhandling... Absolut en bog for en kvinde på 29!

Nuets kraft er en af den slags bøger, man aldrig glemmer, man har læst - den påvirker hele den måde, man tænker på - hvis man altså er klar til den slags

I samme boldgade - og så alligevel meget anderledes - er bøgerne om indsigterne, der starter med d. 9. Indsigt. Disse kan også forandre livet, hvis man vil læse dem på den måde - ellers er det bare spændingsromaner, der er lidt spiritistiske

Jeg tror, du får en glad søster

Vaxen

Kommentar
Fra : stud-polit

Dato : 30-03-06 17:56

Hmm jeg er selv fantasy-læser

Efter jeg præsenterede min kæreste for den genre er hun blevet VILD med det.
Lige nu er hun igang med Harry Potter, som jeg dog ikke har læst. Vil du have noget mere mørkt/voksent ( uuh nu bliver jeg tævet af alle Harryfans´ne ) kunne du prøve "fionavar gobelinen" som er af Guy Gavriel Kay - den kan varmt anbefales hvis man kan lide genren

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 30-03-06 22:25

Alle Hanne-Vibeke Holst's bøger er gode 'tøsebøger'

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 20-07-06 19:11

..og hvad blev det mon så til?

Kommentar
Fra : jettefrom1

Dato : 20-11-06 13:30

PIGEBOG over dem alle må være bogen om hende SELV !

Du kan finde dem her: www.din-egen-historie.dk

Hilsen Jette