/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
HTML Problemer...
Fra : Mutti15
Vist : 345 gange
40 point
Dato : 30-03-06 13:30

Hej..

Jeg har lige fået en Dell bærbar igår, og allerede i dag laver den problemer.
Mit Windows er begyndt at opføre sig underligt mht. åbning af f.eks. Mcafee opdateringer eller bare hjælp og support. I stedet begnder den at downloade et HTML dokument og begynder at debugge, i stedet for at åbne et normalt windows vindue. Vil tro det er en fejl med IE6 men da min standard browser er FireFox, forstår jeg det ikke.

Hjælp mig

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 30-03-06 18:48

I første omgang slet dine cookies og samtidig offlineindhold

Hmmm
Genvej til Internet højer klik
Internetegenskaber venstre klik
Slet cookies
Slet filer.... hak i slet alt offlineindhold
Prøv det for jeg ved ikke om det er løsningen

dr.dem

Kommentar
Fra : Mutti15

Dato : 30-03-06 21:50

Har jeg prøvet desværre. Der må vel være andre der har haft det samme problem?
Kører Windows Media Center Edition...

Kommentar
Fra : hr_hvalsoe

Dato : 31-03-06 09:19

Gælder det alle hjemmesider?

Begynder den at debugge uden du får mulighed for at vælge dette?

Hvordan beynder den "bare" at downloade?

Kommentar
Fra : Mutti15

Dato : 31-03-06 10:33

Den prompter med et Download vindue, for at downloade html filen, i stedet for at åbne den i IE6. Selv programmer der bruger IE6 til visning af html, gør dette.

Kommentar
Fra : hr_hvalsoe

Dato : 31-03-06 14:12

Det lyder som om, at Windows knytter HTML, HTM samt andre hjemmeside dokumenter til Firefox, hvorfor den ikke vil åbne disse i IE.

Prøv at gemme en hjemmeside eller blot et HTM/HTML dokument f.eks. på skrivebordet - højreklik på dokumentet og vælg Åbn med - Vælg program - marker Internet Explorer og sæt flueben i "Brug altid det valgte porgram...." - tryk Ok. Åbn IE og forsøg igen med en side.