/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Filer til gps-navigator
Fra : eeyore73dk
Vist : 2042 gange
300 point
Dato : 30-03-06 12:35

Jeg skal ha' overført kort (map-filer) til en gps-navigator(Medion NeithMan). Jeg bruger den nyeste udgave af Microsoft ActiveSync (4.1) til opgaven. Men den får som regel ikke lagt det hele over (er lykkedes ved et par kort/ikke altid de samme som der er problemer med), den stopper midt i overførslen, som om den var færdig, og efterlader kun en skrivebeskyttet fil, som ikke kan bruges til noget. Er der andre programmer en Microsofts til at overføre filer med? Eller gør jeg noget galt, det virker jo sommetider?

Kommentar
Fra : steno

Dato : 30-03-06 12:45

Hej eeyore73dk
Fandt lige et link jeg håber, du kan bruge.

http://www.campingstuff.dk/home/html/modules.php?name=News&file=article&sid=206

Hilsen steno

Accepteret svar
Fra : bigfool

Modtaget 150 point
Dato : 03-04-06 08:59

Jeg vil mene, at hvis du sætter dit memorykort i en kortlæser og tilslutter denne til en af dine USB-porte kan du via Windows stifinder overføre data langt hurtigere (og mere kontrolleret) end med ActiveSync.

Hilsen Bigool

Godkendelse af svar
Fra : eeyore73dk

Dato : 03-04-06 17:55

Tak for svaret bigfool.