/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Familen Foustad
Fra : Rfou
Vist : 552 gange
120 point
Dato : 29-11-02 18:54

Min Oldemoder Ane Dorthe Petersen f. Jensdatter født d. 19/11 1841 i Kirke Værløse Sogn, og hendes børn og børnebørn, antog d. 16 Jan. 1917 familienavnet >Foustad<; men jeg kender ikke hendes relationer til dette Navn, og vil meget gerne høre om nogen kunne hjælpe mig med et spor eller et tips.

Kommentar
Fra : tomjelsing

Dato : 30-11-02 16:26

Hej,
Se evt. http://www.familienavn.dk
mvh
Tom

Accepteret svar
Fra : jkrjk2

Modtaget 120 point
Dato : 23-12-02 01:33

Hej!
Det ser ihvertfald ikke ud til at det er et stednavn, så mon ikke det er konstrueret ?

Hilsen Jeannie

Godkendelse af svar
Fra : Rfou

Dato : 23-12-02 03:59

Tak for svaret jkrjk2. Se forklaring under spørgsmålet

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 23-12-02 04:05

Jeg har givet jkjrk2 pointene for at lukke spørgsmålet; men jeg kan fortælle, at jeg ad anden vej har fundet ud af hvordan jeg får det korrekte svar.
Via Bevilling til Navneændring der ligger i Justitsministeriets Arkiver, som jeg kan rekvirere til gennemsyn på Landsarkivet for Sjælland