/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
Dansk opsætning på RAZR V3
Fra : cjaab
Vist : 835 gange
40 point
Dato : 30-03-06 11:11

Hej... Jeg har fået mig en Motorola RAZR v3, men den har italiensk opsætning på, og kan ikke finde ud af, hvordan jeg ændrer det... Er der nogen som ved hvordan man gør???
Vh.
Et teknikfjols....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-03-06 11:19

Her skulle der være en manual til din telefon

http://kundeservice.tdc.dk/privat/mobil/manual/

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 30-03-06 12:08

Ja det ved jeg godt, men har ikke nogen... Fik den af en ven... Ved du hvordan man gør???

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 30-03-06 12:11

Hov, sorry... Mange tak!!!

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 30-03-06 12:15

Det er jo bare lige det, at telefonen ikke har dansk i sig... Så kan man via nettet putte det i den???

Kommentar
Fra : gossip

Dato : 30-03-06 18:16

Hejsa.

Der er da en cd med med alle opsætninger på.

Men den spørger da også hvilken opsætning du vil have når den tændes, sprog mm.

Ellers > menu> indstillinger> basisopsætning> sprog osv.

Gossip

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 30-03-06 22:12

Hejsa Gossip...
En cd siger du? Hvor kan jeg få fat i den henne?
Har nemlig været inde og ændre sproget i den, men det var fra italiensk til engelsk, da jeg jo ikke fatter en dyt italiensk... Det er jo en lille smule træls, at den ikke kan skrive æ, ø og å, og at man skal stave-langsomt gennem alle ordene... (hvad man ikke alt gør, for en gratis fon, hehe)
Men ellers mange tak skal du have!

Kommentar
Fra : gossip

Dato : 30-03-06 23:05

Hej igen.

Ved ikke hvor du kan få cd'en henne, men den hører med når man køber telefonen.
men er der ikke dansk i den hvis du vælger sprog? eller kommer telefonen fra udlandet

Gossip

Kommentar
Fra : gossip

Dato : 30-03-06 23:10
Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 30-03-06 23:19

Hej igen...
Ja, den er hentet nede syd på, et sted.... Og der fulgte ikke andet med, end opladeren, så er jo lidt på bar bund... Men går da lige ind og kigger på dit link senere...
Og tusind tak for at du gider!

Annuller spørgsmålet
Fra : cjaab

Dato : 18-04-06 21:34

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål