/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Moto Union
Fra : LASWILD
Vist : 1485 gange
100 point
Dato : 30-03-06 10:34

Er der nogen der har erfaring, gode eller dårlige, med Moto Union Dandy 125?
Spekulerer i at købe en, hvad skal man være særlig opmærksom på?

Accepteret svar
Fra : Keldd

Modtaget 100 point
Dato : 30-03-06 16:44

Motoren er en 125cm3 kopi af en udmærket ældre Honda motor.
Jeg har kigget på den og alt ser udmærket ud til prisen.
Køb een.
Hilsen
:::....Keldd...

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 31-03-06 00:13

Hvor fremstilles den? Det siges at Kina og Taiwan cykler er af ringe materiale- og samlekvalitet

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 31-03-06 08:56

Jeg har haft en Taiwan maskine i over 2 år, intet er galt med den, alt er skruet rigtigt sammen,
så de historier ville jeg nok tage med et gran salt.
Hilsen
:::::::... Keldd.... Kører PGO 110cm3.

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 31-03-06 16:12

Godt argument, jeg bøjer mig

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 31-03-06 17:01

hjkofoed
Ikke fordi kinesere er min livret, slet ikke, nu har jeg lige
skiftet,min strømforsyning i computeren, fordi den anden støjede lidt.
Den var fra Vietnam, den nye er fra China, større, og fint lydløs.
Det meste der sidder i computere, grafikkort, harddiske m.m.
kommer også fra de kanter af.
Nu skal jeg også fortælle en anden historie, der er 252 motorcykelfabrikker i kina,
men der er også et par stykker der skal transporteres rundt.
I øjeblikket importeres der 7 og snart 9 forskellige kinesiske motorcykler til Danmark.
Kinesernes brutonational produkt stiger med ca 7% om året, d.v.s. de vil alle have en bid
af kagen, og de vil alle have benzin i tanken, forståeligt nok.
Det er de nød til at købe udenlands, og de er ved at have penge til at kunne gøre livet
lidt kedeligt for en del af os.
Og sidst men ikke mindst, så har de også en streng kontrol, med de produkter der
skal eksporteres. Så -If you can't beat them, join them.
Hilsen
::::::::..Keldd.....

Kommentar
Fra : LASWILD

Dato : 02-04-06 11:53

Så vidt jeg ved er moto union ikke kinesisk, men derimod en tjekkisk motorcykel.
Hvad med reservedele, er der nogen der ved, hvor man kan få fat i det til moto union??

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 02-04-06 16:24

LASWILD
Det tror jeg også den er, men de fleste stumper kommer nok fra Kina.
Hilsen
.............. Keldd..........

Kommentar
Fra : kongvox

Dato : 09-05-06 14:22

Hej
Det er korrekt at det er en tjekkisk motor cykel ....
Udemærket motor og alt i alt en udemærket cykel til prisen... er selv ejer af en

det eneste minus er at det ikke er til at opdrive dele til den........

hilsen kongvox

Godkendelse af svar
Fra : LASWILD

Dato : 19-07-06 10:40

Tak for svaret Keldd.