/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
opdatering i xp
Fra : ultra2
Vist : 530 gange
100 point
Dato : 30-03-06 07:26

Sikkerhedsopdatering til Excel 2003 (KB905756)
Opdatering til Outlook 2003-filteret mod uønsket e-mail (KB913161)
Opdatering til Outlook 2003 (KB913807)

disse 3 opdateringer kommer flere gange om dagen og de kan ikke instaleres
hvad er der mon galt og hvor dan stopper jeg det

Kommentar
Fra : tbayh

Dato : 30-03-06 08:12

Hvor kommer de fra? Har du en lovlig windows?

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 30-03-06 08:33

de kommer fra microsoft opdatering
ja min xp er lovlig

Kommentar
Fra : dk

Dato : 30-03-06 08:42

Hejsa
nogen gange så kan de hentes ned ved at hente een a gangen
herfra
http://office.microsoft.com/da-dk/officeupdate/default.aspx

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 30-03-06 10:01

Hej.
Jeg havde det samme problem med KB 915597 opdatering til Windows Defender. De blev downloaded fjorten gange i går. Der var grønt mærke så de var downloaded men IKKE installeret. Lige meget hvad jeg gjorde lykkedes det ikke at få skidtet til at fungere. Nu har jeg slettet Defender og det hjalp + installeret Spyware Guard + IE-spyad fra Spywarefri.dk istedet og så må det være godt.
Håber du får løst dit problem.
Hilsen fra chaufrat.

Accepteret svar
Fra : hr_hvalsoe

Modtaget 100 point
Dato : 30-03-06 15:46

Ofte når en opdatering ikke kan installeres skyldes det, at den ikke bliver installeret i den korrekte rækkefølge. Selvom du benytter automatiske opdateringer, kan det være, at en tidligere opdatering ikke ligger på maskinen længere. Hvis dette er tilfældet, kan Microsoft ikke finde ud af at installere de følgende opdateringer (de benytter noget fra de tdligere opdateringer).

Hvis jeg oplever noget i denne stil, afinstallerer jeg alle foregående opdateringer, og foretager automatisk downloading af alle tilgængelige opdateringer. Herved burde det kunne lade sig gøre at installere de seneste.

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 30-03-06 16:32

ja men de 3 opdateringer ligger på min pc og er instaleret

jeg har ikke vir eller trojan

de bliver ved med at komme

Kommentar
Fra : hr_hvalsoe

Dato : 30-03-06 17:48

Ok, så kan Windows Update tilsyneladende ikke se, at de er installeret. Der er måske gået noget galt således, at de ikke er blevet implementeret korrekt. Jeg ville helt bestemt afinstallere disse og installere dem igen.

Godkendelse af svar
Fra : ultra2

Dato : 30-03-06 23:02

Tak for svaret hr_hvalsoe.