/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Velkommen til Ursus01
Fra : natmaden
Vist : 1022 gange
500 point
Dato : 30-03-06 02:10

Lidt forsinket måske, men .. Velkommen til Ursus01
Ja du har allerede lært at bruge kandu og set at folk kan være en hel del forskellige,
og du er nok allerede ved at være en hærdet kandusse.

Du har fortjent en pose påænger.
Husk de giver ikke renter, så bare brug løs

Velkommen til Ursus01

Mvh. Jørgen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-03-06 02:12

Velkommen til Ursus01 herfra også

Accepteret svar
Fra : Ursus01

Modtaget 510 point
Dato : 30-03-06 02:23

Tusind tak natmanden.

Det er da virkeligt sødt af dig, jeg er da glad for at høre at du synes at jeg hærdet kandusse.

Igen mange tak for alle de gode point, gør du altid sådan overfor nye kanduer?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-03-06 02:42

Næ det gør han ikke, jeg fik hverken natmad eller en pose point, da jeg blev medlem

Kommentar
Fra : Ursus01

Dato : 30-03-06 02:43

Tak for velkomsten o.v.n hvor dejligt sådan at blive budt velkommen...

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 30-03-06 02:49

Dér var den

JA - rigtig meget velkommen til dig Ursus01 - jeg tænkte det samme, da din tråd derinde sådan ehm...løb en smule løbsk

Sådan går det altså ikke altid herinde!

Men VELKOMMEN !

Venlig hilsen og godnat fra Dorthe.

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 30-03-06 08:06

næh, hverken til den ene eller anden lejlighed. men han - ham der natmaden, og sådan set osse de andre, du har mødt her - er nogle brave kandidutter.
melder mig i koret af hurrahsigere - do' ska' vær' walkommen i vor udflydende midte, bette ursus.
hm, ursus, bette?
når jeg hører ordet ursus, ser jeg for mit indre blik en kæmpestor russisk traktor/tank, men det er nok helt forfejlet ?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 30-03-06 09:49

Som do ka' saje det, Åse!

Jamen, høh..... jeg har sét Ursus IRL engang......

Såhhh, bestikkelse modtages

Hvis ikke, jeg har sagt det, Ursus, så siger jeg det nu:

Hanne

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-03-06 11:21

også et forsinket velkommen til ursus herfra

for hulan da havde slet ikke lagt mærke til det var en forholdsvis ny bruger (æuw - brillerne må på )

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 30-03-06 11:32

Også tillykke herfra..og ..undskyld, at jeg var med til at fylde din tråd med uvedkommende ting..men jeg blev bare så vred...

og hjertelig velkommen..
fra sus

(en af de afhængige..lige som resten af flokken i denne tråd)
..advarsel:

Dette forum er farligt, man bliver afhængig af det..og får gruelige abstinenser hvis:

puteren er nede
kandu er nede (sker af og til)
du skal til en eller anden dødsyg fest (og de ikke har en pc)
absolut SKAL lave mad
absolut SKAL gøre rent
osv osv

nu er du advaret

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 30-03-06 12:18

mangorossa har så evig ret - endnu en gang

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 30-03-06 12:37

Mango aaaltså... SÅM do dåw ka saj de

Kommentar
Fra : Ursus01

Dato : 30-03-06 13:52

Tusind tak til jer alle, dejligt at få sådan en velkomst....

Jeg har også selv måtte sande at man nu pludseligt ikke kan undvære kandu, det er samtidig en fed måde at møde mennesker på!

aasenissum: Jeg må skuffe dig, dine forestillinger om en levende kæmpestor russisk traktor/tank, kunne være ret morsomt, men ursus stammer faktisk også af latin og betyder lille hun bjørn, så kan du jo lige tænke over den.... Nej, spøg til side, det gav mig faktisk et smil på læben at se det du skrev...

I skal alle have tak og jer som var med til at få min tråd til at løbe total af sporet, så går det jo nok, synes på en måde at det var lidt komisk at jeg som så ny kanduer kunne bringe så manges sind i kog, bare over et lille uskyldigt spørgsmål....

Kærlig hilsen Ursus

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-03-06 14:44

i sin tid i zoo kbh hed den brune bjørn ursula - netop pga ovennævnte

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-03-06 14:59

Citat
Favoritter

Du kan tilføje et spørgsmål eller et tip til dine favoritter, så du fremover nemt kan finde det frem igen uden at skulle søge efter det. Fremover vil du så bare kunne trykke på "Vis dine favoritter" ude i menuen.

Ved alle spørgsmål og tips vil der være en knap som hedder "Favorit", hvis ikke allerede du har tilføjet emnet til dine favoritter.

det opklarer vel egentlig misforståelsen om favorit - det er spørgsmålene og ikke brugeren der bliver tilføjet

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-03-06 15:00

sorry - sætter det lige over i det spørgsmål der er relevant

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 30-03-06 18:17

- nu ikke for at være heeeelt på tværs, men der er altså godt nok en traktor, som hedder ursus.
så kære lille brune bjørn 01, kig lige under google "traktor ursus"

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 30-03-06 18:18

- nu ikke for at være heeeelt på tværs, men der er altså godt nok en traktor, som hedder ursus.
så kære lille brune bjørn 01, kig lige under google "traktor ursus"

Kommentar
Fra : Ursus01

Dato : 30-03-06 21:31

aasenissum: du er godt nok sjov, kender godt det mærke traktor og mon ikke du har gætte dig til det?

miritdk: Du er forkert på den, læs tråden omkring emnet, det er ikke kun spørgsmål og tip der kan vælges som favoritter, kig godt efter i din profil. Så ikke mere om det nu, har hørt nok om det i tråden som løb af sporet....

Kommentar
Fra : Ursus01

Dato : 30-03-06 22:02

For at vende tilbage til snakken om mit navn ursus, så er det også navnet på et mærke vodka. Mine venner er efterhånden blevet gode til at finde noget om ursus til ursus alle steder i verden, det er rigtigt sødt.

Bare her inde, har ikke været med ret længe før snakken om en traktor kommer frem....

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 30-03-06 22:14

..man har vel unger, som er opvokset på landet.
traktorchippen blev lige vendt en gang og ursus tonede frem sammen med den grå ferguson. men det lyder pænere med ursus01. ferguson i gråt??

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-03-06 22:16

sorry for mit fejlindlæg - kan desværre ikke slette det

holder mig nu til den lille brune bjørn - omend den har hang til stærke spirituosa

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 30-03-06 22:32

Skal vi nu til at snakke mejetærskere, høvendere, roehakkere..og hvwad ved jeg?

Nej NU må i (altså) sgu tage jer sammen...(Citat: AJ)

Vodka..puuh, det er jeg blevet for gammel til at tåle..når man plejer at drikke vin..så går det altså stærk..for man har jo en vane med at drikke i et vist tempo..ka i se det for jer?

Nå..ellers kan jeg berette at Hanne og jeg (Camillasmoster) har været i Bruhns idag..og ooose..og drikke chokolade ..uhmm med fløjeskum, nam nam!
Det var bare SÅ fedt og hyggeligt..
Fik da også købt lidt lækkert til garderoben ( vaxen ingen tasker, men et bælte )

Imorgen tager vi ind og ser karberet sammen...jow jow, vi plejer skam omgang

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 30-03-06 23:36

Birthe Kjær Cabarét

Rosenteatret, Rosensgade, Århus.
Kl. 20.00
Billetter bestilles i Musikhuset kr. 100,-

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 31-03-06 04:58

Undskyld at jeg så'n lige bryde ind, ja for det vil jeg ellers først på lørdag.
Men Ursus , http://bivouac.com/MtnPg.asp?MtnId=2360 og http://bivouac.com/MtnPg.asp?MtnId=2359
og med et lille bjørneprofilbilled, hmm.

http://www.udstillinger.dnlb.dk/Stjernebilleder/atlasser/bode/01.html

Der er også det gode skib Ursus minor, men det gik ned
http://hjem.get2net.dk/vragprojekt/skibsvrag.html
nummer 607
-" Ursus Minor, barkskib fra Kragerø. Forlist ved Lyngby d. 26. oktober 1883."-

I'll be back !

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 31-03-06 08:26

vaxen, jeg er osse vild med tasker, de klemmer nemlig ikke om hoften, men passer altid.
byttehandel?: tørklæder, tasker
bjørneskindshuer - ingen på lager pt.

Kommentar
Fra : Ursus01

Dato : 31-03-06 10:38

Sikke en fantasi i har, det har været en fornøjelse at læse, både fra natmanden og aasenissum.

miritdk: godt du fandt ud af det......

Til alle andre: skal jeg nu gå under dæk navn lille brune bjørn her inde??

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-03-06 10:46

den lille brune bjørn er vist allerede godtaget

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 31-03-06 11:56

Det kunne være dit dæknavn..under en anden profil måske?

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 31-03-06 12:25

Hvorfor ikk bare Brownie?

Ja ok så, det er rengøringsdag og jeg har nok snuset for heftigt i Ajaxflasken

Jeg forsøgte ellers lige at skrue proppen af og stille flasken midt på gulvet - satte mig behageligt til rette i den dybe med kaffe og en tændt 'unævnelig' - skuede forventningsfuldt mod flasken og afventede invasion af en hvis tornado....

...dyb..dyyyyb.......dyyyyyyyyyb....DYYYYYYYYYYB skuffelse

Øv, så må dåsen med knofedt tages i brug endnu en gang.

Men Brownie HERLIG tråd den her

Og Moster Glad og Mangotango ønskes rigtig god fornøjelse
Mirit...bjørne med trang til alkohol? Hva' er der da galt med Ajaxhurlumhejvæske?
Aasenissum - tasker ja altså godt stramme om hofter osv. - mavetasker

Nå - det var dé dér Ajaxdampe....

Weekend knus til alle - især Natmanden for de altid hyggelige indslag

/Dorthe....nu med mere

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 31-03-06 12:41

vil.du har du sniffet? ja de reklamer holder ikke hvad de lover har du en bjørn på

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 31-03-06 13:14

vil.du de der dampe, de er altså ikke ret sunde..brug microfiberklude istedet..det er meget nemmere og så bliver det mere rent..og holder længere.

Ajax, det er da gammeldags

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-03-06 13:43

nu vil min mailbox altså ikke mere - hygge med jer

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 31-03-06 15:28

o.v.n. altså NIX, jeg har da ingen bjørn på - fraviger, af princip ALLE beklædningspelsvarer - i øvrigt er det da ikke engang koldt i dag...ja altså...når man fræser rundt med en GAMMELDAGS flaske Ajax..som IKKE lever op til de der reklamer *suk*..nej KNOFEDT det ved man hvad er ..og så er her forresten slet ikke beskidt men bare støvet (kaldes vist. Rengøringsvanvid light!).
Men duften af Ajax er nu go'

Mangotango>> IHHH Microfiber mig hér og Microfiber mig dér - snart skal ALT gøres med og laves af - microfiber...jamen jeg synes altså at de der microklude er SÅ mærkelige at bruge 'konsistensen' er underlig - i forhold til en GAMMELDAGS nykogt karklud
*sniff* *sniff* - jojo jeg sniffer på livet løs..her dufter dejligt nu

Mirit>> pladder med dig - mailboxen vil det hele...og lidt til, sårn er det bare...

Nu hiver jeg benene af fluen ellers bruger jeg for meget tid - og nu kommer mit (nyansatte (til rengøring ) ) Gudbarn for at gøre rent (hun er ikke så gammel så jeg hjælper lidt til..på forskud, uden hun ved det )

/Dorthe..nu med frisk duft

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 01-04-06 10:36

o.v.n.
Citat
jeg fik hverken natmad eller en pose point, da jeg blev medlem

http://www.kandu.dk/spg85609.aspx

Nå og nu er det på tide, 'Little icebeer' at du får dine påænger..

Fyyy Dorthe .. sidder du der og lære guldklumpen at sniffe.
Og så gor folk og spø'r "hvem lære børnene det dog af".
Nu kan man bare henvise til denne tråd

Godkendelse af svar
Fra : natmaden

Dato : 01-04-06 10:50

Tak for svaret Ursus01.
En gang var det 'smart' at sige. "Skal du have et dyt i bamsen",
Men det vil jeg afholde mig fra, at sige her

Her hvor jeg bor drikkes der til tider bamse & Kylling,
½Snaps og ½kakaomælk, den virker,
dog er der nogen der tror at,
det er en ½ flaske snap og en ½ flaske kakaomælk
De sover

Her er så en anden side af bamsen.
http://natmaden.dk/kandu/b_og_k.jpg

Hyg jer alle, og husk at vaxen bliver 11700 dage i dag

God weekend, sommer og det hele.

Hilsen Jørgen

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 01-04-06 10:59

...en traktor (ursus), som vil advare andre mod påkørsel, må da i den grad siges å ha' dyt i bamsen. åh så sjov, hun er hende åse

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 01-04-06 13:02

Kommentar
Fra : Ursus01

Dato : 01-04-06 13:52

Det bliver sjovere og sjovere den her tråd.

Ville lige sige tusind tak til alle, især natmanden for alle de dejlige point....

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 02-04-06 02:27

Åse den traktor, Du køre rundt med, så la' os da se den