/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
computer vil ikke ta hardisk
Fra : Annehvid
Vist : 457 gange
151 point
Dato : 30-03-06 02:05

Hejsa
Min computer vil ikke acceptere min harddisk, den genstarter bare hele tiden inden den viser windows xp.

Er der nogen der kan hjælpe please.

På forhånd tak
Anne

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 30-03-06 02:08

Har prøvet at køre windows på igen men den kommer med en blå skærm at systemet er stoppet.
Jeg har ligeledes taget en harddisk med windows xp jeg ved virker. men stadig genstarter min pc bare. øv øv

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-03-06 02:08

Hvornår stopper den ? hvad står der på skærmen lige før genstart ?

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 30-03-06 02:15

den kommer meget kort med den samme blå skærm hvor der sikkert står at sytemet er stoppet for ikke at skade indholdet??

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-03-06 02:21

Det lyder som om din harddisk er stået af, du har forhåbenlig sikkerheds kopieret? Prøv at beskrive nærmere hvad du mener
Citat
Jeg har ligeledes taget en harddisk med windows xp jeg ved virker
her du 2 harddiske med Windows ?

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 30-03-06 02:26

ja jeg har flere harddisk.
men ingen af dem vil få min pc til at virke kun på en anden pc der virker alle harddiske.
den genstarter lige før billede med windows xp

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-03-06 02:40

Du må desværre vente til der kommer en ekspert, ind og læser dit spørgsmål, det her lyder for mystisk for mig

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 30-03-06 02:44

okay tak for din indtil videre hjælp.

Annuller spørgsmålet
Fra : Annehvid

Dato : 30-03-06 03:59

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål